Control
یحیی رحیمی

انحصار بسته های الحاقی Control برای کنسول PS4 همیشگی نخواهد بود

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
921 بازدید

جدیدترین بازی استدیو Remedy Entertainment به نام Control قرار است که امسال عرضه شود. این بازی نسبت به عناوین قبلی استدیو دارای پیچیدگی های زیادی در زمینه گیم پلی است و تلاش زیادی برای تزریق ایده های جدید به آن شده است. این بازی تحت قراردادهای انحصاری زیادی قرار گرفته است و تفاوت های زیادی میان نحوه فروش نسخه های دیجیتالی و فیزیکی آن وجود دارد.

نسخه PC بازی Control در انحصار فروشگاه Epic Games است و البته این انحصار همیشگی نخواهد بود و بعد از گذشت مدتی، برای استیم و دیگر فروشگاه های دیگر نیز منتشر خواهد شد. اما نسخه کنسول این بازی حکایت دیگری دارد. به نظر می رسد که دو بسته الحاقی Control در انحصار کنسول PS4 است و این انحصار نیز زمانی است. توسعه دهندگان جدیدا خبر داده اند که این انحصار همیشگی نخواهد بود و برای دریافت DLC ها روی پلتفرم های دیگر تنها باید چند ماهی صبر کرد.

Control-PS4-Chart

مدیر روابط عمومی استدیو Remedy به نام Thomas Puha اخیرا در گفتگویی به سوالات پیرامون قراردادهای انحصاری بازی Control جواب داده است. او گفته است که نمی تواند بازه زمانی انحصار این بازی ها را اعلام کند اما لازم نیست که بازیکنان کنسول Xbox One و PC صبر ایوب داشته باشند و بعد از گذشت مدتی کوتاه، DLC ها در اختیار آن‌ها نیز قرار خواهد گفت. او در این مورد گفت:

یک قرارداد انحصاری در مورد نسخه دجیتالی مخصوص PS4 وجود دارد و بسته های الحاقی نیز به این نسخه بسته شده اند. اما بازی در تمام پلتفرم ها یکی است و تنها چندین مرحله فرعی و تم های دجیتالی آن تفاوت خواهد داشت. تمام DLC ها نیز برای دیگر پلتفرم ها منتشر خواهند شد و نمی توانم بگویم که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد اما زیاد دور نیست. ما نیز مانند شما یک مصرف کننده هستیم و این ناشر بازی است که در مورد چنین قراردادهایی تصمیم می گیرد.

همان طور که شنیدید، این کمپانی 505 Games است که این قراردادها را امضا کرده است و چنین تصمیماتی از حیطه اختیارات استدیو خارج است. قرار است که Control روز 27 اوت برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.