Star Trek Online: Rise of Discovery
یحیی رحیمی

بازی Star Trek Online: Rise of Discovery معرفی شد: محتوا و تاریخ عرضه

یحیی رحیمی 25 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
805 بازدید

ماه آوریل بود که استدیو Cryptic و Prefect World Entertainment اعلام کردند که بازی محبوب خودشان به نام MMO Star Trek Online قرار است محتواهای جدیدی را بر اساس برنامه Star Trek: Discovery که از شبکه CBS پخش می شود منتشر کند. این استدیو امروز از برنامه های خود برای انتشار آپدیت Star Trek Online: Rise of Discovery پرده برداشته است و همچنین گفته است که این بازی قرار است در تاریخ 25 ژوئن نیز برای کنسول های نسل هشتم عرضه شود.

اگر یادتان نمی آید که چیزی در مورد Star Trek Online: Rise of Discovery شنیده باشید، باید بگوییم که کاپیتان گابریل لورکا و فرمانده الن لاندری از سریال در این بازی حضور دارند و صداپیشه های آن‌ها نیز همان بازیگران اصلی حاضر در سریال خواهند بود. بازیگنان با دو مرحله جدید به نام های The Plausibility of the Possible و Impossibility of Reason روبه رو هستند و با همان ماه یخی موجود در سریال دیدار خواهیم کرد.

در مورد محتواهای دیگر بازی Star Trek Online: Rise of Discovery باید بگوییم که بازیکنان به جوایزی با تم Star Trek مواجه خواهند شد و قطعا از دریافت آن جوایز خوشحال خواهند شد. این جوایز به بازیکنان اجازه می دهد تا به عملیات Discovery Task Force در نسخه های Advanced و Elite دست پیدا کنند. محدودیت سطح نیز از بازیکنان لیگ دسته 6 برداشته شده است و در نتیجه می توانید هر سفینه ای را که دوست دارید بدون توجه به سطح، در فضا برانید.

قرار است نسخه مخصوص کنسول های PS4 و Xbox One بازی Star Trek Online: Rise of Discovery نیز منتشر شود اما برای دریافت آن باید تا روز 25 ژوئن صبر کرد و در مورد نسخه PC هم از امروز می توانید آن را دریافت کنید. می توانید اسکرین شات های این بازی را مشاهده کنید و همچنین نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.