assassins_creed_odyssey
یحیی رحیمی

قسمت آخر Assassin’s Creed Odyssey همراه با آپدیت ماه مه منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
2,043 بازدید

یوبی‌سافت بالاخره بعد از چند نسخه نامناسب از سری Assassin’s Creed، یک نسخه خوب را به بازار عرضه کرد و هر ماه نیز آپدیت های مناسبی برای Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرده است. حالا به تازگی جزئیات آپدیت ماه مه این بازی توسط یوبی‌سافت منتشر شده است و طرفداران این سری، محتوای زیادی برای سرگرم شدن خواهند داشت.

این آپدیت جدید، قسمت آخر بازی به نام The Lost Tales of Greece را به ارمغان می آورد و همچنین آیتم های جدیدی را به همراه خود دارد. این نهمین قسمت از بازی است و در این قسمت یک خائن را به جان شخصیت شما می اندازد و او شهرت شما را در در روستای کوچکی تضعیف کرده است. از آغاز مرحله یه روز خیلی خیلی بد، باید دنبال این شخصیت بگردید و نگذارید که بیشتر از این به شخصیت شما ضربه بزند.

assassins_creed_odyssey

برای بازشدن این مرحله از بازی، لازم است که به قسمت پنجم بازی Assassin’s Creed Odyssey رسیده باشید. همچنین آیتم های جدیدی نیز در کار خواهند بود و برای نمونه پک شخصیت هرکول که دارای یک تبر و زره و کلاخود است را دریافت خواهید کرد. همچنین بسته Hydra Naval نیز با یک کشتی جدید و همچنین یک تم گروهی نیز در این آپدیت قرار دارد. قرار است که این آیتم ها از 21 مه در فروشگاه قرار گیرند.

قسمت نهم از چهاردهم مه در دسترس بازیکنان قرار می گیرد اما آپدیت 10 بازی اواخر ماه منتشر خواهد شد و یک سری بهبودهای کلی را به ارمغان خواهد آورد. قرار است که انجام چالش ها راحت تر شوند و یک راهنمایی جزئی برای افرادی که آن‌ها را انجام می دهند، به عمل آید.

این ماه پر از اتفاقات پیرامون سری Assassin’s Creed است و قرار است که روز 21 مه نیز بازی Assassin’s Creed Remastered برای کنسول Nintendo Switch منتشر شود. اگر خواهان دریافت آپدیت جدید هستید، چند روزی دندان به جگر بگذارید. می توانید تصاویری که در این مورد منتشر شده است را نیز مشاهده کنید.

assassins_creed_odyssey

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.