Need-for-Speed-Rivals
یحیی رحیمی

بازی 2019 Need for Speed روح جدال پلیس مقابل مسابقات شهری را زنده خواهد کرد

یحیی رحیمی 19 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,274 بازدید

فکر کنم بسیاری از ما اصلا یادمان هم نبود که نسخه جدید بازی Need for Speed امسال عرضه خواهد شد. بالاخره کمپانی EA با انتخاب های اشتباهش به نوعی روح این بازی را کشته است و حالا این کمپانی در گزراش مالی سال 2019 خود، گفته است که انتظار دارد تا Need for Speed 2019 حدود 4 میلیون نسخه به فروش برسد. اما در حقیقت این بازی در مورد چه است؟

بر اساس صحبت های مدیرعامل EA به نام Andrew Wilson، قرار است که نسخه 2019 بازی Need for Speed همان روح همیشگی جدال بین نیروهای پلیس و مسابقات درون شهری را که هسته اصلی این فرانچایز را تشکیل می دهد، بازگرداند. نسخه 2016 این بازی تنها مسابقات شهری را شامل می شد و همچنین بازی Need for Speed Payback نیز حالت سرقت مانند داشت و هیچ کدام شبیه نسخه های اولیه بازی نبودند.

به نظر می رسد که امسال بالاخره یک نسخه خوب از Need for Speed را دریافت کنیم و به همان ریشه های بازی و نسخه هایی مانند Need for Speed Rivals برگردیم. البته ما تنها امیدواریم و این امیدواری نیز تا به حال کمکی نکرده است و EA با انتشار بازی های ضعیفی مانند Anthem، نگرانی بازیکنان در مورد فرانچایزهای محبوبشان را برانگیخته است.

اطلاعات خاصی پیرامون این بازی در دسترس است و مشخص نیست که آیا استدیو Ghost Games دوباره توسعه بازی را به دست خواهد گرفت یا نه. البته این استدیو روی نسخه های قبلی کار کرده است و احتمالا خودش این مسئولیت را برعهده گرفته باشد. Need for Speed 2019 برای انتشار در پاییز امسال در نظر گرفته شده است وقرار است در کنار نسخه جدید Plants vs. Zombies عرضه شود. برای جزئیات بیشتر همراه وب سایت پارسی گیم باشید. نظر شما چیست؟

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.