Blizzard همچنان برای Overwatch برنامه‌های بزرگی در سر دارد
پیش‌فرض سایت

Blizzard همچنان برای Overwatch برنامه‌های بزرگی در سر دارد

پیش‌فرض سایت 18 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
553 بازدید

Blizzard خبرهای خوشی برای طرفداران بازی Overwatch دارد. اکنون‌که Overwatch به یکی از بزرگ‌ترین عناوین موجود ورزش‌های الکترونیک در بین دوستداران بازی بدل شده است، مثل اینکه قرار نیست به این زودی‌ها اسم آن از تیترهای خبری کنار برود. با توجه به موفقیت بازی، Activision Blizzard همچنان برای این فرنچایز برنامه‌های بزرگی در آینده نزدیک در سر دارد.

هفته قبل رئیس Blizzard جی آلن براک در صحبت با سرمایه‌گذاران اظهار داشت که «در جلسه سه ماهه گذشته من راجع به اینکه چه برنامه‌های بسیار بزرگی برای Overwatch در پیش داریم و چگونه این عنوان در طول زمان جای توسعه و پیشرفت دارد، صحبت کردم. Overwatch یک فرنچایز بسیار بزرگ برای Blizzard است و ما به تخصیص منابع و توجه خود به آن ادامه خواهیم داد. ما به رشد دادن این فرنچایز در آینده ادامه خواهیم داد.

براک اضافه کرد که آن‌ها به اضافه کردن قهرمانان جدید، نقشه‌های جدید و تجربه‌های جدید در طی سال 2019 و 2020 ادامه خواهند داد تا شاهد رشد بیش از پیش این بازی محبوب خود باشند. او همچنین اضافه کرد آن‌ها همچنان که در حال کار روی این بازی هستند، روی «کارهای دیگر» خود نیز متمرکز می‌باشند.

این خبر خوبی است که Blizzard همچنان در حال کار برای انتشار محتوای بیشتر برای Overwatch است و به اضافه کردن شخصیت‌ها و نقشه‌های جدید ادامه خواهد داد، ولی به کار بردن واژه «کارهای دیگر» توسط آقای آلن براک کمی مبهم است و برداشت‌های متفاوتی می‌توان از آن کرد. آیا این می‌تواند یک اسپین‌آف دیگر برای Overwatch باشد؟ یا شاید یک عنوان Overwatch کاملاً جدید در راه خواهد بود؟ باید صبر کرد و دید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.