Days Gone
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Days Gone و Mortal Kombat 11 هنوز در صدر

یحیی رحیمی 17 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
869 بازدید

هفته ساکت و آرامی را در عرصه بازی های ویدیویی پشت سر گذاشتیم و داده های منتشر شده از هفته گذشته بریتانیا نیز همین را نشان می دهد. GfK Chart-Track به تازگی آمار و ارقام فروش بازی های ویدیویی در هفته منتهی به چهارم مه را منتشر کرده است و بازهم بازی های Days Gone و Mortal Kombat 11 صدر جدول را به دست گرفته اند.

Days Gone تقریبا پرفروش ترین بازی هفته اول در انگلستان نیز بود و در سال 2019، هیچ بازی نتوانسته به گرد پای فروش او در بریتانیا برسد. البته این بازی هفته دوم را با افت زیادی شروع کرده است و میزان فروش آن، 60 درصد افت داشته است و این در حالی است که Mortal Kombat 11 نیز 74 درصد افت فروش را به خود دیده است. در جایگاه های بعدی می توان FIFA 19 و Red Dead Redemption 2 را دید که یار همیشگی این جدول هستند و پا پس نمی کشند.

در جایگاه پنجم نیز غول بازی های ویدیویی، Grand Theft Auto V دیده می شود که مدت هاست در بین 10 بازی اول قرار دارد. همان طور که می دانید، این بازی پرفروش ترین محصول سرگرمی کل تاریخ نام گرفته است. دو بازی محبوب کنسول Switch به نام های Mario Kart 8 Deluxe و New Super Mario Bros. U Deluxe نیز مقام های ششم و هفتم را اشغال کرده اند.

The Division 2 نیز نسبت به هفته گذشته افت کرده است و Anthem نیز بعد از چند هفته دست و پا زدن، بالاخره به جایگاه دهم برگشته است. این آمار تنها فروش فیزیکی بازی ها را شامل می شود و ممکن است فروش دیجیتالی آن‌ها به گونه دیگری باشد. در زیر می توانید 10 بازی پرفروش هفته را ببینید.

  1. Days Gone
  2. Mortal Kombat 11
  3. FIFA 19
  4. Red Dead Redemption 2
  5. Grand Theft Auto 5
  6. Mario Mart 8 Deluxe
  7. New Super Mario Bros. U Deluxe
  8. The Division 2
  9. Forza Horizon 4
  10. Anthem

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.