Halo Master Chief Collection
یحیی رحیمی

انتشار نسخه Beta بازی Halo: The Master Chief Collection به تاخیر افتاد

یحیی رحیمی 10 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
661 بازدید

استدیوی 343 Industries مدتی پیش قول داد که کلکسیون Halo: The Master Chief Collection را برای PC نیز عرضه کند و در نتیجه شاهد انتشار نسخه های اولیه سری بازی Halo برای ویندوز خواهیم بود. مایکروسافت آن زمان اعلام کرد که به زودی یک نسخه بتا از این بازی در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت و تاریخ آن نیز اعلام شد. به تازگی مشخص شده است که تاریخ این نسخه بتا تغییر پیدا کرده است.

در توییت اخیر مدیر بخش کاربران استدیو به نام Brian Jarrard، گفته شده است که تیم توسعه بازی هنوز آماده انتشار نسخه بتای Halo: The Master Chief Collection نیست. او در این گفته است:

دقت کنید که این یک پروژه فوق العاده پیچیده است و اگر شفاف باشیم، باید بگویم که بعضی اوقات چیزها تغییر می کنند و با آن چیزی که امیدوار بودیم نمی خواند. به نظر می رسد که اولین نسخه های بتا با آنچه که از اول در نظر گرفته بودیم، فاصله دارد.

او در ادامه قول اطلاعات بیشتری را داده است و گفته است که امروز جزئیات بیشتری از نسخه بتای Halo: The Master Chief Collection منتشر خواهد شد. البته اگر یادتان باشد، کنسول Xbox One با مشکلاتی روبه رو بود و همه اینها به دلیل عجله های مایکروسافت در عرضه آن به بازار بود. خوب است که 343 Industries زمان بیشتری را برای توسعه بازی در نظر گرفته است و می خواهد طرفداران را با یک بازی تمام عیار روبه رو کند.

Halo: The Master Chief Collection ابتدا در ماه مارس معرفی شد و این کلکسیون ابتدا در سال 2014 برای Xbox One منتشر شده بود. این کلکسیون شامل Halo: Combat Evolved، Halo 2، Halo 3:ODST و Halo 4 و البته Halo: Reach است. هر کدام از این بازی قرار است که جداگانه منتشر شوند اما انتظار داریم که همین امسال، تمام آن‌ها روی PC منتشر شوند.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.