Apex Legends
یحیی رحیمی

اطلاعات فصل دوم Apex Legends در کنفرانس EA Play منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 8 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
498 بازدید

بازی هایی بتل رویال مانند Apex Legends و Fortnite تماما به مسابقات فصلی و هفتگی وابسته اند و بدون آن‌ها نمی توان انتظار جذب بازیکن را داشت. به همین دلیل استدیوها فشار زیادی به توسعه دهندگان می آورند که زود به زود فصل های جدید را شاهد باشیم.

این فشار کاری باعث شده است که کارمندان Epic Games دست به شکایت ببرند و EA نیز کمی به خود ترسیده است. به تازگی اعلام شده است که جزئیات فصل دوم بازی Apex Legends در کنفرانس EA Play منتشر خواهد شد و البته قرار نیست جزئیاتی در مورد نسخه جدید Titanfall بشنویم.

تولید کننده اصلی استدیو Respawn توضیحاتی در این مورد داده است و قرار است که اطلاعات فصل دوم بازی را در EA Play منتشر کند. این کنفرانس همان در روزهای E3 2019 برگزار خواهد شد و در نتیجه حدود یک ماه دیگر با آن زمان فاصله داریم. او گفته است که هر کدام از فصول بازی دارای یک Battle Pass جدید، یک هیرو جدید و همچنین قابلیتی جدید خواهند بود.

اینها البته در کنار تغییرات فرعی مانند برطرف کردن باگ ها و مشکلات اصلی خواهد بود. همچنین گفته شده که Battle Pass فصل دوم نیز محتوای بیشتری خواهد داشت و یک هیرو جدید در کنار تفنگ های جدید معرفی خواهد شد. همچنین تغییراتی در نقشه و Kings Canyon نیز انجام خواهد گرفت. Respawn روزهای بسیار شلوغی را پشت سر می گذارد و همان طور که می دانید، بازی Star War Jedi: Fallen Order نیز به تازگی توسط این استدیو معرفی شده است.

Respawn حالا باید همزمان به هر دو این بازی ها برسد و به همین دلیل تمام برنامه ها برای توسعه نسخه جدیدی از Titanfall را کنار گذاشته است. همچنین نگران بازی Apex Legends نباشید و تولید کننده اصلی استدیو گفته است که هیچ کدام از توسعه دهندگان این بازی به بخش های دیگر منتقل نشده اند. توسعه Star Wars Jedi: Fallen Order نیز به خوبی پیش می رود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.