telltale-games
یحیی رحیمی

استدیو Telltale Games قبل از ورشکستگی دنبال ساخت بازی Stranger Things بود

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
579 بازدید

خبر از هم پاشیده شدن استدیو Telltale Games ، عجیب ترین خبری بود که در سال گذشته میلادی شنیدیم و خبر آنجایی دردناک می شود که این استدیو تا به حال فرانچایزهای زیادی را ساخته است و همچنین بازی های زیادی نیز تحت توسعه اش قرار دارند.

برای نمونه می توان به بازی های Game of Thrones، Batman و The Walking Dead اشاره کرد. بعد از آن بسیاری از روند مدیریت این استدیو تعجب زده شدند و دلشان به حال فرانچایزهای خوبش سوخت و بسیاری نیز به مسخره کردن این استدیو پرداختند. هر چه باشد مرزهای ورشکستگی این استدیو فراتر از آن است که فکر می کردیم و حالا یک سری بازی های جدید نیز که قرار بود ساخته شوند، معرفی شده اند.

سریال Stranger Things نتفلیکس، طرفداران زیادی دارد و مطمئنم که حتما یک بار اسم آن به گوشتان رسیده است. قبلا شایعاتی بود که این استدیو در حال ساخت بازی به همین نام و دقیقا مشابه سریال است و حالا به نظر می رسد که این بازی زمانی که استدیو به طور کامل بسته شد، کنسل شده است و به نظر می رسد که این اولین بازی الهام گرفته از نتفلیکس نیست که تحت توسعه Telltale Games کنسل شده است.

The Verge گزارش داده است که این استدیو همراه Night School Studio به دنبال سخت یک بازی بود که فاصله میان فصل اول و سوم این سریال را پر می کرد. Verge همچنین یک سری تصاویر نیز مشاهده کرده است و به دلایلی آن را منتشر نکرده است. اما به نظر می رسد که این بازی یک اول شخص داستانی بوده است که قرار بود به صورت اپیزودیک عرضه شود.

مشخص نیست که این پروژه چقدر پیش رفته بود اما با توجه به اینکه رابطه بین دو استدیو قطع شده است، بعید است که شاهد ادامه ساخت آن باشیم. حتی استدیو Night School نیز در آخر موفق به دریافت حق الزحمه خود نشده است و دیگر بدانید عمق فاجعه در چه حدی بوده است. امیداوریم که به زودی یک بازی متفاوت از سریال Stranger Things را شاهد باشیم.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.