Days Gone
یحیی رحیمی

اولین DLC بازی Days Gone ژوئن عرضه خواهد شد: حالت Survival و چالش‌های هفتگی

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
834 بازدید

Days Gone از جدیدترین اختصاصی‌های کنسول PlayStation 4 است و قرار است که هفته آینده به بازارها عرضه شود. سونی امروز اعلام کرده است که قرار است DLC های جدیدی برای این بازی در ماه ژوئن منتشر کند. این بسته‌های الحاقی دارای مود Survival خواهد بود و چالش واقعی در انتظار بازیکنان بازی Days Gone است.

همچنین چالش‌هایی در زمینه مبارزه و موتورسواری نیز اضافه خواهند شد و بعد از پایان بردن بازی، می‌توانید خبره بودن خود را به چالش بکشید. بر اساس گفته‌های استدیو Sony Bend، خود بازی حدود 30 ساعت داستان دارد اما به دلیل اینکه محیط بازی جهان باز است، قطعاً گیم پلی بسیار بیشتری در انتظار بازیکنان است.

گیم پلی بازی دارای کمپ‌هایی از زامبی برای نابود کردن و البته اتفاقات دینامیک است و ممکن است که به‌جایی در نقشه بروید و به‌یک‌باره یک ارتش از زامبی را پیدا کنید و آن‌ها نیز نفس از شما ببرند. دنیای جهان باز Days Gone پر از اتفاقات عجیب‌وغریب است و باید منتظر همه نوع شگفتی باشید.

علاوه بر این‌ها قرار است که چالش‌های هفتگی به بازی اضافه شود و این چالش‌ها نیاز به متصل بودن شما به اینترنت دارد. هر هفته شاهد اضافه شدن چالش‌ها و مسابقاتی برای موتورسیکلت و یا در بخش مبارزه خواهیم بود. این چالش‌ها گیم پلی اصلی بازی را به‌منظور دریافت آیتم‌ها و جوایز بیشتر تحت تأثیر قرار می‌دهد. قرار است که اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر شود.

Survival Mode به بازیکنان اجازه می‌دهد تا داستان را در سخت‌ترین حالت ممکن به پایان برسانند و همچنین هیچ‌گونه Fast Travel یا جابه‌جایی سریع و قابلیت‌های حدس مکان زامبی‌ها در دسترس نیست. همچنین رابط کاربری بازی نیز کنار خواهد رفت و خبری از نقشه و صفحه مشخص‌کننده المان‌های گیم پلی نیست و باید مانند یک عقاب، تنها به کار خود ادامه دهید. درصورتی‌که Days Gone را در این حالت به پایان ببرید، جوایز و تروفی های جذابی دریافت خواهد کرد.

گفتنی است Days Gone روز جمعه 26 آوریل برای PS4 عرضه خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.