DOOM Eternal
یحیی رحیمی

فروش بازی Doom Eternal نسبت به نسخه 2016 دوبرابر شده است

یحیی رحیمی 7 فروردین 1399 بدون دیدگاه
587 بازدید

بازی Doom Eternal از زمان معرفی در دو سال پیش تا به حال به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازی سال نام برده می شود. با توجه به تریلرها و توضیحاتی که از جانب توسعه دهندگان دریافت کرده ایم، چنین چیزی دور از انتظار نبود و نتیجه تمام تلاش و کوشش تیم بازی نیز در میزان فروش این بازی خود را نشان داده است.

Doom Eternal هفته گذشته عرضه شد و توانست نقدهای بسیار مثبتی دریافت کند و بسیار از منتقدان بازی را تحسین کرده اند. امروز Bethesda یک کنفرانس خبری برگزار کرده است و در حین آن اعلام کرده است که بازی جدید استودیو id Software توانسته فروش بسیار خوبی در روزهای اول انتشار کسب کند و رکورد تمامی نسخه های پیشین این بازی را بشکند و در صدر قرار بگیرد.

اما این گفته می تواند چه معنی داشته باشد؟ بتسدا در این مورد وارد جزئیات نشده است و آمار و ارقام دقیقی ارایه نکرده است و تنها به گفتن اینکه فروش بازی Doom Eternal دوبرابر نسخه 2016 بازی بوده است بسنده کرده است. البته تا زمانی که آمار و ارقام واقعی را دریافت نکنیم، موفقیت تجاری و تبلیغاتی این بازی را نخواهم فهمید و آن زمان است که می دانیم واقعا بازی خوب به فروش می رود.

Doom Eternal جهنم به‌تمام‌معنا از خون و گلوله است. برای مقابله با این موجودات وحشی نیاز به سلاح‌های مخصوص و پیشرفته‌ای نیز دارید. برای همین از شعله پرتاب کن تا تیغه‌های تیز و برنده و البته تفنگ‌های آماده‌به‌کار تعبیه‌شده‌اند و کافی است دست به ماشه ببرید تا قدرت آن‌ها را درک کنید. در این بازی سرعت همه‌چیز حساب می‌شود و اگر سریع نباشید از دور بازی خارج می‌شوید.

این بازی در چارت هفتگی انگلستان مقام دوم را کسب کرده است و همچنین 100 هزار بازیکن آنلاین نیز در استیم پیدا کرده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.