دانلود بازی The Universim برای PC
دانلود بازی The Universim برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Universim برای PC

پارسی گیم 3 مهر 1397 3 دیدگاه
31,305 بازدید

دانلود بازی The Universim برای کامپیوتر

The Universim ساخته‌ی Crytivo یک بازی مستقل شبیه‌ساز God Game است که شما باید یک سیاره و تمدن واقع بر روی آن را به سمت پیشرفت هدایت کنید. در این بازی شما در نقش یک خدا هستید و سرنوشت تمدنی که بر روی سیاره‌ی شما سکونت دارد، کاملاً در دست شما است.

به عنوان یک خدا، شما نظارت کامل بر روی یک تمدن دارید و می‌توانید آن‌ها را تا عصرهای پیشرفته در بازی، هدایت کنید. شما می‌توانید به آن‌ها کمک‌های زیادی برای پیشرفتشان کنید و اشخاص بی ایمان را با انواع توانایی‌های خداگونه از بین ببرید! شما می‌توانید بلاهای طبیعی ایجاد کنید و با محیط سیاره به طور کامل تعامل داشته باشید. نژادی که تمدن شما را تشکیل داده‌اند، بسیار ضعیف و دست و پا چلفتی هستند و Nuggets نام دارند. آن‌ها نیازمند رهبری شما برای پیشرفت در علم و دانش هستند و بدون کمک شما نمی‌توانند تمدن خود را پیشرفت دهند. اگر به آن‌ها به میزان کافی کمک کنید، این نژاد آن‌قدر قدرتمند خواهد شد که تاریخ از آن‌ها به عنوان قوی‌ترین سیاره‌ی دنیا یاد خواهد کرد. Nugget ها برای زنده ماندن نیاز به آب و غذا دارند که شما با فراهم کردن منابع کافی برای آن‌ها، می‌توانید کمک زیادی به پیشرفت این نژاد کنید. با گذشت زمان شما رفتارهای خاصی در Nugget ها را مشاهده می‌کنید که آن‌ها را تا حدی شبیه انسان‌ها می‌کند. این نژاد نیازهای خود را دارد و در مواقع سخت، تصمیم‌های خاصی را می‌گیرد که پویا بودن رفتار این موجودات باعث می‌شود تا شما انگیزه‌ی بیشتری برای کمک به آن‌ها پیدا کنید.

محیط سیاره‌ی شما بسیار زیبا و دقیق طراحی شده است و کارهای Nugget ها تأثیر بسیار زیادی بر روی اکوسیستم می‌گذارد. ممکن است آن‌ها به قطع بی‌رویه‌ی درختان برای تولید چوب بپردازند که این مسئله باعث می‌شود تا اثر گلخانه‌ای شدیدی بر روی سیاره حکمرانی کند. از طرفی دیگر ممکن است آن‌ها به شکار بی‌رویه‌ی حیوانات و ماهی‌ها بپردازند که می‌تواند انقراض بسیاری از گونه‌ها را به دنبال داشته باشد. تصمیم اینکه این تمدن با استفاده از تمام منابع با سرعت بسیار زیادی پیشرفت کند یا اینکه پیشرفت آن‌ها کند اما کم ضرر برای محیط سیاره باشد، کاملاً دست شما است. اگر شما به طبیعت سیاره اهمیت ندهید و نسبت به آن بی‌تفاوت باشید، طبیعت تمام خشونت خود را به تمدن شما نشان می‌دهد و با طوفان‌های نابودکننده یا زلزله‌های فوق‌العاده شدید، بقای تمدن شما را مورد خطر قرار می‌دهد. تغییرات فصلی به زیباترین شکل در سیاره‌ی بازی خود را نشان می‌دهد و اگر شما برای زمستان‌های سخت بازی منابع کافی جمع‌آوری نکرده باشید، تمدن شما ضربه‌ی بسیار شدیدی خواهد دید. تغییرات شب و روز نیز تأثیرات خود را دارد و باید در مقابل حمله‌ی حیوانات وحشی در شب، تمدن خود را به بهترین شکل آماده کنید.

اگر به دنبال کنترل کامل یک سیاره هستید و هدایت یک تمدن جدید برای شما جذاب است، The Universim یک تجربه‌ی ناب و متفاوت را در سبک God Game به شما ارائه می‌دهد و انتخابات زیادی را برای پیشرفت این تمدن را در مقابل شما قرار می‌دهد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64 bit or Higher
Processor: 2.6 Ghz – 4 Cores Mid Range CPU or Higher
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GTX 780 | RX 290 or Higher
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Duh!

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64 bit or Higher
Processor: 3.0 Ghz – 8 Cores or Higher
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 1050 Ti | RX390 or Higher
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Duh!

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Universim is Indie, Simulation God-style video game developed by Crytivo Games, in which the player takes the role of “God” and guides the development of civilisation through the ages. Development started in April 2014, It will be released on Microsoft Windows, MacOS and Linux. It will be released for early access on August 28th, 2018.[1]

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.05 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.4 از میانگین رای 10 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    silvan

    مهمان

    چرا داره یه چیزه دیوار مانندی باید بسازی که روش هم نوشته های آبی درخشان دارهو اونو که ساختی روش کلیک کن تا گزینه ی سیو بیاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ahmadreza

    مهمان

    سلام چرا جایی برای سیو کردن در بازی نیست لطفا جواب بدین

    پاسخ دهید
    • Avatar

      iliya در پاسخ به Ahmadreza

      مهمان

      میشه وقت باید یه ساختمونی رو درست کنی بعدش میتونی سیو کنی