یحیی رحیمی

بازی Octopath Traveler ماه ژوئن میلادی برای PC عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 28 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,092 بازدید

Octopath Traveler سال پیش برای کنسول Nintendo Switch عرضه شد و این بازی به سرعت توانست طرفداران زیادی را به خود بکشاند و این به لطف گیم پلی JRPG بود که با جلوه های بصری خیره کننده ای نیز همراه بود. بازیکنان PC نیز به زودی می توانند از این بازی زیبا لذت ببرند و کمتر از 2 ماه دیگر، شاهد عرضه آن روی فروشگاه استیم خواهیم بود.

کمپانی Square Enix تایید کرده است که بازی Octopath Traveler در تاریخ 7 ژوئن سال جاری برای PC عرضه خواهد شد و همچنین یک صفحه استیم شکیل و زیبا نیز برای آن در نظر گرفته شده است و ویدیوی خوبی از بازی را نیز در همین صفحه شاهد هستیم. این اتفاق عجیبی نیست و از چند روز پیش شایعاتی پیرامون انتشار آن برای رایانه های شخصی شنیده می شد و بالاخره این شایعات رنگ واقعیت گرفت.

این بازی برای افرادی که نتوانسته آن را روی Nintendo Switch تجربه کنند، واقعا پیشنهاد می شود. Octopath Traveler یکی از بازی های محبوب سال پیش است و خوب است که می توانیم آن را روی پلتفرم های دیگر نیز تجربه کنیم. مدتی پیش بود که وب سایتی کره ای، این بازی را در لیست انتشار خود قرار داد و همچنین خود Square Enix نیز مدتی است که به نسخه PC بازی اشاره می کند.

فعلا مشخص نیست که آیا نسخه PC این بازی دارای ویژگی های دیگر خواهد بود یا خیر؛ حتی اگر این بازی تنها یک نسخه پورت شده از نینتندو به PC باشد نیز هنوز برای طرفداران سبک نقش آفرینی و به خصوص JRPG لذت بخش خواهد بود. Octopath Traveler در حال حاضر روی کنسول Nintendo Switch در دسترس است و نسخه PC آن نیز در تاریخ 7 ژوئن عرضه خواهد شد و برای اجرای بازی لازم است که سیستم عامل شما حتما 64 بیتی باشد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.