Battlefield 5
یحیی رحیمی

گروه های دوتایی به بخش بتل رویال Battlefield 5 به نام Firestorm اضافه شد

یحیی رحیمی 23 فروردین 1398 بدون دیدگاه
529 بازدید

چند هفته پیش بود که DICE بالاخره حالت بتل رویال شوتر محبوب خود، Battlefield 5، را ارایه داد. این بخش که Firestorm نام دارد، بسیار جذاب است و در نوع خودش منحصر به فرد. حالا DICE در آپدیت جدید بازی، حالت دو نفره یا Duos را به آن اضافه کرده است و می توانید همراه یکی دیگر به بازی بپردازید.

در حال حاضر دو حالت تک نفره ( Solo) و تیمی( 4 نفره) وجود دارد و با این حساب بازی دو نفره نیز در کنار آن‌ها اضافه خواهد شد و لذت بازی را دوچندان خواهد کرد. حساب رسمی توییتر Battlefield گفته است که این اولین حضور چنین حالتی در Firestorm است و آن‌ها به دنبال بازخوردهای کاربران هستند و می خواهند با استفاده از نظرات کاربران، عملکرد آن را بهبود بخشند.

همچنین DICE در انجمن بازی گفته است که آن‌ها کار روی این حالت را مدتی است که شروع کرده اند و عاشق آن هستند و به نظرشان افزودنی بسیار خوبی برای Firestorm و Battlefield 5 است. حالت دو نفره قرار است از امروز تا پانزدهم آوریل در دسترس باشد و می توانید نظرات خود را به گوش استدیو بازی برسانید. بعد از آن مدتی از دیده ها پنهان خواهد بود و به صورت رسمی شروع به کار می کند.

در خبری دیگر از این بازی، DICE یک سیستم ریز تراکنش و خرید درون بازی جدید را معرفی کرده است که به بازیکنان اجازه می دهد تا چندین نوع آیتم های تزئینی را خریداری کنند. این آیتم ها توسط پول داخل بازی در دسترس خواهند بود و همچنین می توانید این پول را از طریق خود گیم پلی نیز به دست آورید. البته خرید آیتم های تزئینی هیچ تاثیری روی قدرتمند شدن شما نخواهد گذاشت و EA قرار نیست که اشتباهات قبلی خود را تکرار کنید.

نظر شما در مورد حالت دو نفره Firestorm چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.