Valve Headset VR The Index
یحیی رحیمی

هدست واقعیت مجازی جدید Valve به نام The Index معرفی شد

یحیی رحیمی 11 فروردین 1398 بدون دیدگاه
501 بازدید

Valve بالاخره هدست جدید واقعیت مجازی خود را معرفی کرد و حالا موفق به دریافت تصاویری از این هدست جذاب شدیم. این کمپانی مدت زیادی است که از حامیان واقعیت مجازی است و به خوبی روی آن نیز مانور داده است. آن‌ها کار را با HTC Vive شروع کردند و راه زیادی را تا اینجا پیموده اند و مدتی است که شروع به ساخت بازی های واقعیت مجازی نیز کرده اند.

هدست های قبلی این استدیو در همکاری با HTC ساخته شده بودند و حالا زمان مناسبی است که هدست واقعیت مجازی خودشان را عرضه کنند و این اتفاق بالاخره افتاده است و Vale اسم آن را The Index گذاشته است. این خبر ابتدا در فروشگاه استیم مشاهده شد و تصویر بالایی را دیدیم و همراه آن نیز متن: تجربه خود را ارتقا ببخشید، دیده شد و دیگر جزئیاتی از آن از دست نیست.

مشخص نیست که این هدست از چه کنترل کننده هایی استفاده خواهد کرد و همچنین چه بازی هایی برای آن منتشر خواهند شد و صادقانه بگوییم که آیا این هدست ارزش خریدن را دارد یا خیر. فعلا Valve به ماه مه میلادی اشاره می کند و احتمالا همان موقع شاهد عرضه آن باشیم و باید صبر کرد و دید که این هدست چه توانایی دارد.

یکی از توسعه دهندگان اصلی این هدست 2 سال پیش گفته بود که در حال کار روی هوش مصنوعی مورد نیاز برای آنالیز داده های خام است و همچنین گفته بود که روی کنترلرهای جدیدی کار می کند و احتمالا به زودی خبرهایی در این مورد خواهیم شنید. این هدست ماه نوامبر گذشته در گزارشی از UploadVR لو رفت و آن زمان شایعه شد که این هدست دارای لنز با عمق میدان 135 درجه خواهد بود و همچنین رزولوشن 2880 x 1600 را داشته باشد.

Valve در این زمینه تنها نیست و رقیبانی مانند Oculus را کنار خود دارد و این کمپانی قرار است به زودی هدست های Quest و Rift S را عرضه کند. اگر می خواهید این بهار یک هدست واقعیت مجازی تهییه کنید، دست نگه دارید و منتظر Valve بمانید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.