F1 2019
یحیی رحیمی

بازی F1 2019 روز 8 تیر برای کنسول های نسل هشتم و PC منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 9 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,147 بازدید

سری بازی های F1 که Codemasters مسئول ساخت آن‌ها را برعهده دارد، یکی از فرانچایزهایی است که هر بار سر وقت خود منتشر می شود و نمی توان بازی از این پایدارتر را مشاهده کرد و هر سال روی آن حساب باز می کنیم. استدیو بازی معمولا همیشه F1 را در زمان مشخصی منتشر می کند و تلاش می کند قبل از ماه اوت میلادی، آن را روانه بازار کند.

بازی همیشه دارای قدرت و دقت منحصر به فرد و همچنین جزئیات بسیار بالایی است و این استدیو در واقعی ترین حالت ممکن بازی های خود را تولید می کنند و البته یک سری نقاط ضعف مانند گرافیک و ارزش تولید پایین نیز در مورد این سری و البته عادت گرفتن به بازی برای تازه کاران وجود دارد که امیدواریم در نسخه جدید، این مشکلات را کمتر ببینیم.

به هرحال F1 2019 بازی امسال این استدیو است و آن‌ها به سرعت در حال پیش بردن کارهای خود هستند و حالا تاریخ انتشار بازی را نیز می دانیم. معمولا این سری از بازی های ماشین سواری و مسابقه ای در ماه اوت میلادی منتشر می شدند اما امسال همه چیز تغییر کرده است و به نظر می رسد که استدیو کار خود را زودتر به پایان می رساند و روز 8 تیر، شاهد عرضه آن خواهیم بود.

احتمالا دلیل اینکه F1 2019 زودتر از بقیه نسخه های منتشر خواهد شد این است که بازی را قبل از شروع فصل جدید رقابت های فورمول 1 دریافت کنیم و هیجان دیدن مسابقات نیز بالاتر رود. Codemasters همچنین در حال کار رو طراحی یک ماشین به همراه FIA هستند و این خودرو بخشی از بازی خواهد بود و در بخش مولتی پلیر قادر به استفاده از آن هستید.

این اولین بار در این سری بازی است که خود توسعه دهنده به فکر تولید یک ماشین مسابقه افتاده است. اطلاعات زیادی در مورد F1 2019 در دست نیست و به زودی ویژگی های جدید این بازی را خواهیم فهمید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.