Black Ops 4
یحیی رحیمی

DLC نقشه‌های بازی Black Ops 4 را تا 2 روز دیگر به‌رایگان تجربه کنید

یحیی رحیمی 25 اسفند 1397 بدون دیدگاه
590 بازدید

Call of Duty: Black Ops 4 طرفداران فوق العاده زیادی دارد و بازیکنان این شوتر محبوب هر روز در حال افزایش است و Activision نیز به این منظور پیشنهاد جذابی برای بازیکنان در نظر گرفته است و تمامی بسته های الحاقی و نقشه های بازی را تا 2 روز دیگر به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار داده است.

این نقشه ها عبارتند از Elevation، Madagascar، Casino و Lockup که برای تست و آزمایش در تمامی پلتفرم ها در دسترس قرار گرفته اند. اینکه هنوز در سال 2019 شاهد کمپانی هایی مانند Activision هستیم که برای دسترسی به تمام بازی های خود 50 دلار پول می گیرند، شرم آور است. همچنین 12 نقشه برای Call of Duty: Black Ops 4 در نظر گرفته شده اند و تنها شاهد 4 عدد از آن‌ها هستیم.

این نقشه ها تنها تا 2 روز آینده رایگان خواهند بود و بعد از آن باید 50 دلار برای دریافت تمام 12 نقشه جدید بپردازید. برای افرادی که می خواهند ببینند با پرداخت 50 دلار چه چیزی گیرشان خواهد آمد، باید بگوییم که این نقشه های رایگان به امتحانش می ارزد و می توانید تجربه خوبی از آن‌ها به دست آورید. همان طور که گفتیم، این رویداد روز 18 مارس تمام خواهد شد و برای جذابیت بیشتر باید بگوییم که XP دو برابر و پیشرفت سریعتر نیز در نظر گرفته شده اند.

هفته آینده بسته الحاقی Shamrock & Awe روی PC شروع به کار خواهد کرد و البته در حال حاضر این بسته روی PS4 در دسترس است. تغییرات بسیار زیادی صورت گرفته است و شاهد اضافه شدن مودها و جایزه های جدید هستیم و البته اگر این رویداد کمی به مذاق ایرلندی ها خوش نخواهد آمد و این بازیکنان بهتر است از این رویداد فاصله بگیرند. می توانید تغییر آپدیت جدید را از اینجا بخوانید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.