Call of Duty Black OPs 4
یحیی رحیمی

جزئیات آپدیت Shamrock and Awe بازی Call of Duty Black Ops 4 منتشر شد

یحیی رحیمی 23 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,723 بازدید

بالاخره بعد از اینکه یک تریلر جدید از رویداد های جدید Call of Duty Black Ops 4 دریافت کردیم، استدیو Treyarch به قول خود عمل کرد و جزئیات آپدیت جدید بازی به نام Shamrock and Awe را منتشر کرد. این آپدیت محتواهای زیادی را به بازی اضافه می کند و البته باید بگوییم که این آپدیت کاملا رایگان است.

این آپدیت هر آنچه که انتظارش را داشتیم را به بازی اضافه می کند. حالت مولتی پلیر یک مود جدید به نام Stockpile دریافت کرده است که همان مود Fracture موجود در Black Ops 3 است و حالا شاهد بازسازی آن هستیم. یک نقشه با آب و هوای متغیر نیز به نام Contraband Hurricane نیز افزوده شده است و البته تغییرات ریز و اندکی مانند چگونه Scorestreak ها و حالت Prestige عمل می کنند و البته باید بگوییم که این تغییرات فوق العاده ریز و جزئی هستند.

به علاوه اینها، بخش Blackout که همان بتل رویال Black Ops 4 است نیز قرار است آپدیت بهاری را دریافت کند. به نظر می رسد که نقشه این بخش از بازی، درختان و گل های جدیدی را دریافت کند. در خارج نقشه اما یک هواپیمای سقوط کرده را می بینید که دقیقا شبیه همان چیزی بود که در Mob of the Dead دیدیم و به نظر می رسد که به زودی نقشه های زامبی نیز به این مود پرطرفدار اضافه شوند و می توانید این هواپیما را در شمال غربی نقشه پیدا کنید.

در آخر اما باید بگوییم که بخش زامبی نیز تغییراتی به خود دیده است و چالش Gauntlet جدیدی به نام Blood of the Dead و اضافه شدن Host Migration را شاهد هستیم. معمولا بخش زامبی بازی محتوای کمتری نسبت به بقیه بخش ها دریافت می کرد و حالا خوب است که می بینیم تغییرات زیادی صورت گرفته است.

تغییرات جزئی زیادی صورت گرفته است که اگر مایل باشید می توانید از اینجا آن‌ها را بخوانید. Call of Duty Black Ops 4 در حال حاضر برای کنسول های PS4، Xbox One و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.