یحیی رحیمی

مدیرعامل EA: بازی Anthem شروعی که ما می خواستیم را نداشت

یحیی رحیمی 2 تیر 1398 بدون دیدگاه
736 بازدید

مدت ها بود که از بازی عجیب و غریب و آنلاینی به نام Anthem خبردار بودیم و بالاخره اوایل سال جاری میلادی شاهد عرضه آن بودیم و در عمل نیز آن را مشاهده کردیم. اولین واکنش ها نسبت به بازی اصلا خوب نبود و منتقدان نیز نمرات پایینی به آن دادند. این بازی هنوز هم آن چنان که باید راه خود را پیدا نکرده است و محتوای کمی در دسترس بازیکنان است.

این در حالی است که بازی هایی مانند The Destiny 2 و The Division عملکرد بسیار خوبی داشته اند و Anthem هنوز دست و پا می زند. اخیرا مدیرعامل کمپانی EA به نام Andrew Wilson در مصاحبه گفته است که شروع بازی از نظر آن‌ها نیز خوب نبوده است اما هسته اصلی بازی امیدوار کننده است و می تواند تبدیل به یک بازی فوق العاده شود. او در این مورد گفت:

andrew wilsonما دو گروه از بازیکنان را فراخواندیم و آن‌ها را مشغول به دو بازی مختلف کردیم. یکی محتوای داستانی و به سبک قدیمی BioWare و یکی نیز همین اکشن ماجراجویی که حالا در دست داریم. بعد از 30 یا 40 ساعت بود که دیدیم همه در حال برگشت به همان حالت قدیمی هستند و آن زمان همه می گفتند که یه لحظه وایسا، چه اتفاقی افتاد؟ تمام محاسبتمان به هم ریخت ما می خواستیم یک تجربه گروهی ارایه دهیم و این حالا کار نمی کرد.

ما افرادی اصلی قدیمی و هسته اصلی BioWare که سالهاست با ما بوده اند را خواهیم داشت. کودکانی هستند که حالا 12 سال دارند و آن زمانی که BioWare بازی می ساخت، حاضر نبودند و آن‌ها انتظارات مختلفی از این استودیو دارند و بازی های این استودیو نیز باید مشابه دنیایی باشد که این بچه ها در آن بزرگ شده اند.

BioWare باید پیشرفت کند و برند خود را گسترش دهد. تیم حاضر در BioWare به کار روزانه ادامه خواهد داد و هر روز نیز به بازیکنان قدیمی و جدید گوش می دهد و تلاش دارد که انتظار این بازیکنان را برآورده کند. این چیزی است که امروز با Anthem مشاهده می کنیم.
من فکر می کنم که Anthem عمری 7 تا 10 ساله دارد، این بازی شروعی که ما می خواستیم را نداشت و حتی بازیکنان نیز این نظر را داشتند. من حس می کنم که تیم بازی در حال ساخت بازی فوق العاده است و آن‌ها نشان داده اند که می توانند.

به نظر می رسد که Anthem راه درازی در پیش دارد و شکست واژه مهمی برای EA نیست. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.