The Division 2
یحیی رحیمی

آپدیت روز اول انتشار The Division 2 حدود 90 گیگابایت خواهد بود!

یحیی رحیمی 18 اسفند 1397 2 دیدگاه
1,274 بازدید

یوبی‌سافت قرار است که هفته آینده بازی The Division 2 را عرضه کند و این بازی ما را در برابر گروه های تبه کار و تروریستی قرار می دهد که می خواهند قلب ایالات متحده، واشینگتن دی سی، را به زانو در آورند. اگر می خواهید که هفته آینده این بازی را خریداری کنید، باید بگوییم که لازم است بخش بزرگی از هارد درایو کنسول و رایانه شخصی خود را خالی کنید.

این موضوع در وب سایت یوبی‌سافت بیان شده است و به نظر می رسد که آپدیت شماره 1 بازی The Division 2 هفته آینده در کنار انتشار بازی، در دسترس دانلود قرار می گیرد و شاهد یک آپدیت فوق العاده حجیم هستیم. اگر یک نسخه فیزیکی از بازی را خریداری کرده باشید، باید بگوییم که ابتدا باید آن را قبل از دانلود آپدیت نصب کنید و حالا برای افرادی که دارای PC و Xbox One هستند، حدود 48 تا 52 گیگابایت اضافه باید دانلود کند.

این عدد برای PS4 وحشتناک است و تقریبا 92 گیگابایت حجم دانلودی برای آپدیت شماره 1 بازی The Division 2 نیاز دارید. اخیرا آپدیت های شماره 1 بازی های ویدیویی بسیار حجیم شده اند و واقعا پچ روز اول انتشار The Division 2 نیز بسیار حجیم است و دانلود آن کار مشقت باری است. یوبی‌سافت همچنین گفته است که اگر آپدیت شماره 1 را دانلود کرده باشید، نیاز به آپدیت 1.5 نیز دارید که البته نترسید و حجم آن تنها 2 گیگابایت خواهد بود و بیشتر مشکلاتی که در نسخه بتا دیده شده بود را برطرف کرده است.

The Division 2 مورد تحسین بسیاری از وب سایت های نقد و بررسی قرار گرفته است و شاهد یک بازی خوب از کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت هستیم. همان طور که گفتیم، اگر می خواهید The Division 2 را دریافت کنید، لازم است که همین الان هارد دستگاه را بررسی کنید و کمی فضا آزاد کنید. تنها یک هفته تا انتشار مانده است و The Division 2 در تاریخ 15 مارس میلادی برای PC، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام..The Division 2 برای pc کی منتشر میشه؟ …15 مارس گذشته ولی هنوز نسخه کرک شده این بازی برای کامپیوتر منتشر نشده؟ با تشکر فراوان

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      پشتیبانی

      سلام
      با توجه به انلاین بودن بازی کرک نمیشه