The-Big-Three
یحیی رحیمی

مایکروسافت، سونی و نینتندو مجبور به افشای محتوای Loot Box ها شدند

یحیی رحیمی 17 مرداد 1398 بدون دیدگاه
514 بازدید

امروز اتحادیه نرم افزارهای سرگرمی یا به اختصار ESA اعلام کرد که کمپانی های سونی، مایکروسافت و نینتندو مجبور به اجرای قوانین جدید این اتحادیه هستند و از این به بعد باید توسعه دهندگان و پابلیشرها را مجاب کنند که متحوای موجود در Loot Box ها یا همان جعبه شانسی ها را روی سیستم های خود افشا کنند.

بر اساس اعلامیه ESA، قانون جدید تنها مربوط به بازی های جدید و آپدیت های تازه برای بازی های قدیمی است که دارای مکانیسم جعبه شانسی هستند. متاسفانه بازی های قدیمی شامل این قانون نمی شوند و مثلا Activision لازم به افشای محتوای جعبه های Reserve بازی Black Ops 4 نیست. البته که باید هر گونه Loot Box موجود در بازی جدید خود به نام Modern Warfare را نمایان کند.

اعلامیه کمی پا فراتر از اینها گذاشته است و مسائلی که تحت تاثیر این قانون جدید قرار می گیرند را نیز بررسی کرده است. بر اساس قانون جدید، هر گونه آیتمی که به صورت رندوم به دست می آید و شما نمی توانید بدانید که چه چیزی به دست خواهید آورد نیز شامل این قانون می شوند و باید به بازیکن نشان داده شوند. این قانون به معنی آن است که اگر حتی جعبه شانسی را نیز کنار بگذارید اما هنوز آیتم های کمیاب را به بازیکن نشان ندهید، باید طبق قانون عمل کنید.

ESA همچنین در حال ورود به روش های پابلیشرها در اعلام اطلاعات کامل به بازیکنان است. به این صورت که آیا کمپانی ها اطلاعات کافی را برای خرید در اختیار بازیکن قرار می دهند یا خیر. این تغییر چندان بزرگی نیست اما قدم اول خوبی برای پایان دادن به سیاست های اشتباه پابلیشرهاست و اینکه لازم نیست حتما دولت شخصا وارد چنین مسائلی شود و برای آن دادگاه برگزار کند. نظر شما چیست؟ چه تجربه ای از خرید Loot Box ها دارید؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.