یحیی رحیمی

کدهای تقلب و پیشران های بازی Rage 2 را با پول واقعی نمی شود خرید

یحیی رحیمی 29 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,389 بازدید

استدیو Bethesda اخیرا یک نسخه Deluxe Edition برای بازی Rage 2 معرفی کرده است و تغییرات جالبی در مورد کدهای تقلب و البته پیشران های بازی اعمال کرده است. بسیاری باور داشتند که این آیتم ها را می توان با پول واقعی خرید و از طریق ریز تراکنش ها می توان سطح خود را سریعتر از بقیه بالا برد. اما حساب کاربری توییتر بازی Rage 2 نظر دیگری دارد.

توسعه دهندگان بازی اعلام کرده اند که این آیتم ها را خارج از بازی نیز می شود خریداری کرد. بعد از این حرف ها بود که سردرگمی زیادی برای بازیکنان پیش آمد و معلوم نبود که می شود این آیتم ها را از طریق پول داخل بازی خرید یا اینکه باید پول واقعی را خرج کرد.

استدیو Bethesda در گفتگویی با نشریه Forbes به این سوال جواب داد و تایید کرد که گزینه خرید پیشران ها و کدهای تقبلی بازیRage 2 از طریق پول واقعی در دسترس نخواهد بود و تنها می توان آن را از طریق پول داخل بازی خریداری کرد. استدیو در این مورد گفت:

پیشران ها و البته کدهای تقلب را نمی توان با پول واقعی خرید. آن‌ها از طریق پول داخلی بازی قابل خرید هستند. بازیکنان راست می گویند و ما در توییت مشخص نکردیم که می توان با پول واقعی آن‌ها را خرید یا نه اما ما چنین کاری نمی کنیم. بازی کنید و لذت ببرید و هر چه می خواهید انتخاب کنید.

حساب کاربری Rage 2 نیز بعد از این صحبت ها چندین توییت دیگر منتشر کرد و در یکی از آن‌ها گفته شده است که فعالیت داخل بازی کند نخواهد شد و توسعه دهندگان به دنبال این نیستند که بازیکن را به سمت خرید آیتم ها و کدهای تقلب بندازند و این تنها به عنوان یک راه فرعی خواهد بود که البته هزینه خود را نیز دارد.

Rage 2 در چهاردهم ماه می میلادی برای کنسول های PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد و شاید حتی شاهد نسخه Switch نیز باشیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.