رویداد جدید Ubisoft Forward
علیرضا نظری

تاریخ برگزاری رویداد جدید Ubisoft Forward اعلام شد

علیرضا نظری 11 فروردین 1402 بدون دیدگاه
230 بازدید

یوبی سافت به طور رسمی تاریخ برگزاری رویداد جدید Ubisoft Forward را اعلام کرده است. این خبر پس از خروج یوبی سافت از نمایشگاه E3 منتشر شد. این شرکت اعلام کرد که تصمیم گرفته است در مسیری متفاوت حرکت کند و در عوض، رویداد Ubisoft Forward را در 12 ژوئن (22 خرداد) به صورت زنده از لس آنجلس برگزار خواهد کرد.

در آخرین رویداد Ubisoft Forward که در سپتامبر 2022 برگزار شد، شاهد رونمایی کامل از بازی Assassin’s Creed Mirage و ارائه اطلاعات بیشتری از بازی Skull and Bones بودیم. کما اینکه انتشار بازی اسکال اند بونز از شرکت یوبی سافت چندین بار در طول سال‌های متوالی به تاخیر افتاد. آخرین مورد از این تاخیر‌ها در ماه ژانویه به دلایلی از جمله ایجاد تعامل در تجربه بازی اعلام شد.

در ادامه این اطلاعیه، یوبی سافت همچنین اعلام کرد که تاریخ انتشار جدید بازی Skull and Bones و اطلاعات بیشتر راجع به مراحل آزمایشی به زودی اعلام می‌شود. حال، بر اساس جدیدترین بیانیه یوبی سافت، به احتمال زیاد جزئیات تکمیلی Skull and Bones در رویداد آینده Ubisoft Forward اعلام خواهد شد.

یکی از سخنگویان شرکت Ubisoft طی صحبت با وب‌سایت VGC گفت: «E3 در طول سال‌ها لحظات فراموش‌نشدنی را در صنعت ویدیو گیم ایجاد کرده است. در حالی که ما در ابتدا قصد داشتیم یک حضور رسمی در E3 داشته باشیم، تصمیم گرفتیم که در مسیر دیگری حرکت کنیم و رویداد Ubisoft Forward را در 12 ژوئن در لس آنجلس برگزار خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظریم تا به زودی جزئیات بیشتری را با بازیکنان خود به اشتراک بگذاریم.»

رویداد جدید Ubisoft Forward

برگزاری رویداد آینده Ubisoft Forward

رویداد جدید یوبی سافت فوروارد احتمالا به ارائه اطلاعات بیشتری پیرامون تاریخ انتشار احتمالی بازی Assassin’s Creed Mirage و هر چیز دیگری که این شرکت برای آینده در نظر گرفته است می‌پردازد. گزارشی در دسامبر 2022 بیان کرد که ظاهرا یوبی سافت قصد دارد بازی اساسینز کرید میراژ را در ماه آگوست عرضه کند. با این حال، رویداد پیش‌رو می‌تواند رسما به شایعات اعلام شده در این باره پایان دهد. یوبی‌سافت در چند وقته اخیر با چالش‌های بزرگی روبرو بوده و در ماه ژانویه اعلام کرد که سه پروژه معرفی نشده خود را لغو کرده است.

ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو، سه شرکت بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی، قبلا تایید کردند که در E3 امسال حضور نخواهند داشت. سونی با کناره‌گیری از این رویداد در سال 2019، میزبانی رویدادهای State of Play خود را انتخاب کرد. عدم حضور ایکس باکس و نینتندو نیز یک اتفاق نادر است، زیرا هر دو شرکت تقریبا در تمام نمایشگاه‌های E3 تا این لحظه حضور داشته‌اند. در هر حال، ایکس باکس هم در همان ماه ژوئن رویداد خود را در لس آنجلس برگزار خواهد کرد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.