یحیی رحیمی

Assassin’s Creed Odyssey شاهد دریافت New Game Plus در ماه جاری خواهد بود

یحیی رحیمی 20 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,484 بازدید

یوبی‌سافت به تازگی اعلام کرده است که محتواهای جدیدی را به Assassin’s Creed Odyssey اضافه خواهد کرد. این New Game Plus قرار است که اواخر ماه فوریه یا اواسط ماه اسفند منتشر شود اما هنوز هیچ تاریخ رسمی برای آن در دسترس نیست.

این خبر توسط یک توییت در حساب توییتر Assassin’s Creed بیان شده است. محتوای توییت کمی گنگ است و در نتیجه می توان احتمالات زیادی را در نظر گرفت. مشخص نیست که آیا قادر به شروع دوباره با شخصیت دیگری که بازی نکرده اید خواهید بود یا اینکه با انتشار New Game Plus می توانید تمام فرماندهان کشتی هایی که به دست آورده اید را نگه دارید و این مسائل هنوز مشخص نیست.

البته در توییت دیگری بیان شد که قرار است اطلاعات بیشتری در مورد این بخش هفته آینده در دسترس ما قرار گیرد. همان طور که می دانید ماه آینده شاهد انتشار نسخه ریمستر شده بازی Assassin’s Creed III خواهیم بود که قرار است 29 مارس برای کنسول ها PS4، Xbox One و PC منتشر شود. این بازی همچنین Assassin’s Creed: Liberation HD را نیز در خود جا داده است و DLC های هر دو نسخه نیز در بسته دانلود خواهد بود.

هر دو این بازی ها با پشتیبانی از 4K HDR خواهند بود و البته بازیکنان PC، Xbox One X و PS4 Pro قادر به تجربه کیفیت و موتور گرافیکی جدیدی خواهند بود. گفتنی است که سومین و آخرین قسمت بسته داستانی Assassin’s Creed Odyssey به نام The First Blade نیز در ماه های آینده منتشر خواهد شد. The First Blade ادامه دهنده داستان دو شخصیت اصلی بازی است و به ما داستان ملاقات Darius را نشان خواهد داد و این همان فردی است که برای اولین بار به شمشیر معروف Assassin’s دسترسی داشت.

دومین قسمت بسته الحاقی The First Blade به نام Shadow Heritage مشکلاتی برای یوبی‌سافت ایجاد کرد و این کمپانی به همین دلیل عذرخواهی کرد.

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.