یحیی رحیمی

راهنمای‌ بازی Apex Legends: چگونه امتیاز بگیرید و دوستانتان را از مرگ بازیابی کنید!

یحیی رحیمی 19 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,588 بازدید

بازی Apex Legends به‌تازگی منتشرشده است و موفق به جذب بازیکنان زیادی شده است. بازی در سبک Battle Royale قرار دارد و همچنین کاملاً رایگان است. بازی کاملاً به Titanfall مربوط است و به‌نوعی ادامه‌دهنده نسخه‌های قبلی بازی است.

در یک بازی Battle Royale شانس اینکه بتوانید یک‌تنه پیش بروید و دوام بیاورید اندک است و درنتیجه احتمال مرگ شما بسیار زیاد است. یکی از قابلیت‌های جالب بازی این است که می‌توانید بازیکنانی که به کام مرگ کشیده شده‌اند را به زندگی بازگردانید. کافی است که بسته‌های خون و البته باتری‌های لازم را گیر بیاورید که در مکان‌های نامشخصی در ساختمان‌ها پنهان‌شده‌اند و همیشه چندتایی اضافه از آن‌ها جمع کنید.

اگر بازیکنی کنار شما پایین بیافتد و نیاز به کمک شما داشته باشد، باید به او نزدیک شوید و بر اساس پلتفرمی که روی آن بازی می‌کنید، دکمه‌های لازم را بفشارید و درنتیجه شروع به فرایند بهبود سلامت دوستتان خواهید کرد. این را در نظر بگیرید که چند ثانیه طول می‌کشد تا بازیکن دیگر به حال اولش بازگردد و باید فکر یک جای مناسب برای انجام این کار را نیز بکنید وگرنه شما نیز به کام مرگ کشیده خواهید شد.

یکی از نکات کاربردی این است که اگر از شخصیت Lifeline استفاده کنید، با استفاده از پهپادش قادر به بهبود بازیکن از فاصله دور خواهید بود. یک روش دیگر استفاده از سپر Knockdown است. این آیتم یک کاور کامل دور بازیکن ایجاد می‌کند و البته این سپر تنها شمارا ازیک‌طرف پشتیانی خواهد کرد و اگر در محیط باز باشید، بازیکنان دیگر می‌توانند از جهات دیگر به شما شلیک کنند. این آیتم را می‌توانید با گشتن در نقشه بازی پیدا کنید.

8 شخصیت مختلف حاضر در Apex Legends
8 شخصیت حاضر در Apex Legends

اما در ادامه به بخش دیگری از بازی به نام Legend Tokens و Crafting Materials می‌پردازیم. همان‌طور که می‌دانید هر چه بیشتر بازی کنید، تجربه بیشتر و البته XP بیشتری کسب خواهید کرد و سطح شما بالا خواهد رفت. اگر سطح شما بالا رفت، حالا می‌توانید واحدهای پولی گفته‌شده را به دست آورید. بعد از به دست آوردن این سکه‌ها، می‌توانید سرعت‌بالا بردن سطح خود را بالا ببرید. با استفاده از Legend Tokens قادر به باز کردن هیروهای جدید خواهید بود و Crafting Materials نیز به شما در به دست آوردن پوسته و تمام‌کننده‌های جدید کمک خواهند کرد.

اما سؤال اصلی این است که چطور سریع‌تر XP موردنیاز برای بالا بردن سطح خود را به دست آوریم. باید بگوییم که چندراه پیش رودارید و اولین آن‌ها تعداد افرادِ کشته‌شده به دست شما است که هر چه بیشتر بکشید، XP بیشتری به دست می‌آورید. یک‌راه دیگر بازی کردن با دوستانتان است که در صورت برنده شدن، 300 XP اضافه به شما جایزه خواهند داد.

هر چه بیشتر زنده بمانید نیز میزان تجربه بیشتری کسب خواهید کرد و همه این‌ها به شما کمک خواهند کرد. یکی از راه‌های سخت ولی جالب، کشتن برنده دست قبلی است که در هر بازی این فرد مشخص است و با کشتن آن 500 امتیاز کسب خواهید کرد و البته کشتن فرمانده تیم دیگر نیز امتیاز خوبی عاید شما خواهد کرد.

Apex Legends تجربه جالبی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و برای سری قبلی آموزش‌های ما می‌توانید این لینک را مشاهده کنید و به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.