دانلود بازی Titanfall 2
یحیی رحیمی

سال 2019 شاهد انتشار بازی دیگری از Titanfall خواهیم بود

یحیی رحیمی 17 بهمن 1397 بدون دیدگاه
564 بازدید

انتشار Apex Legends از آن سورپرایزهای شیرین دنیای بازی بود و چه کسی از یک بازی Battle Royale و رایگان بدش می آید؟ به تازگی توسعه دهندگان استدیو Respawn اعلام کرده اند که امسال شاهد خبرهای بیشتری از Titanfall خواهیم بود. مدیرعامل استدیو در توییت خود گفته است که در حال کار روی نسخه ای Titanfall هستند و البته مشخص نیست که شاهد انتشار چه چیزی خواهیم بود.

آخرین گزارش مالی EA از برنامه های کمپانی برای گسترش Apex Legends و تجربه های جدیدی از Titanfall می گوید و احتمالا شاهد یک عنوان کاملا جدید باشیم! البته باید بگوییم که این بازی هر چه باشد، Titanfall 3 نیست زیرا که توسعه دهندگان استدیو دیروز تایید کردند فعلا این بازی منتشر نخواهد شد و بازی آنچنان که می خواسته اند نبوده است. Respawn ماه دسامبر گذشته اطلاعیه هایی برای جذب نیرو در وب سایت خود قرار داد و هدف جذب توسعه دهندگانی برای تیم توسعه Titanfall بود.

هر چند که می دانیم تعدادی از آن‌ها به منظور به کارگیری در Apex Legends بودند اما یکی از آن‌ها برای جذب متخصص پشتیبانی و توسعه برای یک پروژه معرفی نشده بود. جالب اینجاست که در لیست کارهایی که این فرد باید انجام دهد، نصب و بهبود سیستم واقعیت مجازی دیده می شود و در نتیجه Respawn به دنبال ساخت یک بازی VR است. در خبر دیگری تایید شد که بازی VR این استدیو به Titanfall مربوط نیست و در نتیجه این احتمالا نیز رد می شود.

هر چه که باشد این بازی امسال منتشر خواهد شد و در نتیجه لازم نیست زیاد منتظر بمانیم. برای آشنایی کامل با Apex Legends نیز می توانید اینجا در مورد آن بیشتر بخوانید. همان طور که توسعه دهندگان بازی اعلام کرده اند، قرار است که پشتیبانی چند ساله از Apex Legends به عمل آید و در نتیجه نگران عدم پشتیبانی نیز نباشید.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.