یحیی رحیمی

بسته الحاقی Final Fantasy 14 : Shadowbringers دوم ژوئیه میلادی منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 14 بهمن 1397 بدون دیدگاه
685 بازدید

دیروز رویداد طرفدار محور بازی Final Fantasy 14 در شهر پاریس کشور فرانسه جریان داشت و Square Enix نیز در این مراسم یک تریلر از بسته الحاقی جدید بازی به نام Shadowbringers نمایش داد. در ابتدا این بسته الحاقی مانند قبلی‌ها به نظر می‌رسید اما در ادامه شاهد بازگشت شخصیت‌هایی از Final Fantasy 14 بودیم که به جذابیت کار افزود

تعدادی از کاراکترهای محبوب بازیکنان به Shadowbringers بازگشته‌اند و در تریلر شاهد تعدادی از اعضای Scion و Seventh Dawn مانند Thacred، Y’shtola، Minfilia و Urianger هستیم. به نظر می‌رسد که تعدادی از شخصیت‌ها عملکرد خود را تغییر داده‌اند و برای نمونه Y’shtola خود را به Black Mega تغییر داده است و شخصیت Thancred که به‌تازگی بازگشته است نیز کار جدیدی را انتخاب کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

این شغل جدید Gunbreaker نام دارد که این فرد سلاحی قدرتمند مانند Final Fantasy 8 و Squall Leonhart به دست دارد. تقریباً می‌توان گفت که Gunbreaker همانند یک تانک برای Final Fantasy است. همانند نسخه هشتم بازی این شخصیت قادر به رساندن صدمه‌های جدی به حریفان است. گفتنی است که بازیکنان با خرید بسته الحاقی جدید و رساندن سطح یکی از شخصیت‌ها به 60، می‌توانند Gunbrekaer را باز کنند.

علاوه بر این‌ها قرار است مناطق جدیدی به بازی اضافه شود. منطقه جدیدی به نام Greatwood معرفی شد که به نظر می‌رسد یک جنگل بزرگ برای نژادی جدید باشد. منطقه دیگر Il Mheg نام دارد که خانه Pixie ها است و البته Pixie ها نیز یک قبیله جدید هستند که ارتباط خوبی با جادو دارند. این DLC جدید 9 سیاه‌چاله جدید را به نقشه اضافه می‌کند. در این مراسم از ویژگی‌های معرفی‌شده در رویداد لاس‌وگاس نیز صحبت به میان آمد.

Alliance Raid های جدید قرار است به Final Fantasy 14 اضافه شود و قرار است این کار به لطف مهمان‌های جدیدی مانند خالقان Nier Automata، Dragon Quest 10 و Dragon Quest 11 انجام گیرد. نام این بخش YoRHa: Dark Apocalypse خواهد بود و تأثیر شگرفی از بازی NieR: Automata خواهد گرفت. Viera آخرین نژادی خواهد بود که برای Final Fantasy 14 منتشر خواهد شد. در ویدیو می‌توانید Vieara را مشاهده کنید که البته فعلاً نوع مرد آن‌ها نشان داده نشده است.

Final Fantasy 14: Shadowbringers در تاریخ 2 ژوئیه منتشر خواهد شد و همچنین پیش‌خرید آن نیز از ششم فوریه به بعد شروع خواهد شد.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.