marvel-s-avengers-spider-man
یحیی رحیمی

حضور اسپایدرمن در Marvel’s Avengers ارتباطی به داستان اصلی ندارد

یحیی رحیمی 21 مرداد 1399 بدون دیدگاه
1,163 بازدید

توسعه دهندگان بازی Marvel’s Avengers در گفتگو با Wccftech از حضور اسپایدرمن در بازی و نحوه تاثیرگذاری آن روی داستان اصلی گفته اند. این شخصیت به عنوان یک بسته الحاقی به بازی اضافه خواهد شد و در انصحار کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود. حضور او در بازی حاشیه هایی ایجاد کرده بود و حالا طراح سیستم مبارزه بازی به نام وینس ناپولی از نحوه تاثیرگذاری مرد عنکبوتی گفته است.

انحصاری کردن شخصیت مردعنکبوتی در بازی های ویدیویی از نظر بسیاری یک حرکت نامناسب قلم داده شده است و باور دارند که حضور این هیرو در یک DLC نباید در انحصار سونی باشد. به باور طرفداران بازی، چنین چیزی بر خلاف عرف مشتری مداری کمپانی های بازی حساب می شود. هر چند Epic Game Store هم از سال گذشته تا به حال چنین استراتژی را ایجاد کرده است.

وینس ناپولی در مصاحبه گفته است که بسته الحاقی اسپایدرمن جدا از محتوای بازی خواهد بود و داستان آن هیچ تاثیری روی بازی اصلی نخواهد داشت و عدم حضور او باعث خراب شدن بازی نخواهد شد. تنها یک در نقطه داستان شخصیت ها به هم گره خواهد خورد که آن هم به منظور ارتقای داستان مردعنکبوتی ایجاد شده است. ناپولی باور دارد که انحصار این شخصیت در اختیار استودیو و حتی ناشر بازی نیست و سونی مستقیما وارد عمل شده و در مورد آن تصمیم گیری کرده است.

آن‌ها سریعا مشخص کردند که قوانین رابطه میان مارول و سونی به گونه ای است که در تصمیم در مورد انصحاری شدن اسپایدرمن خارج از دایره تصمیماتی Crystal Dynamics است.

در حال حاضر اطلاعاتی از محتوای DLC جدید اعلام نشده است اما حضور او در بازی Marvel’s Avengers بسیار جذاب خواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.