یحیی رحیمی

استدیو Quantic Dream در حال کار روی توسعه موتور گرافیکی جدیدی است

یحیی رحیمی 12 بهمن 1397 بدون دیدگاه
576 بازدید

استدیو مشهور فرانسوی Quantic Dream برای سالها از تولیدکننده های بازی های انحصاری کنسول PS4 بوده اند و آن‌ها ر با عنوان هایی مانند Heavy Rain و Detroit: Become Human می شناسیم. به تازگی این استدیو اعلام کرده است که قرار است دیگر بازی های انحصاری کنسول PS4 تولید نکند و به جای آن برای تمامی پلتفرم ها بازی تولید کند.

دلیل این کار خرید استدیو Quantic Dream توسط غول چینی NetEase است که سرمایه زیادی وارد این استدیو کرده است و مایل است که Quantic Dream را به یک استدیو چندپلتفرم تبدیل کند و به نظر می رسد که به طور جدی در حال تلاش برای رسیدن به هدف خود است. رئیس این استدیو به نام David Cage در گفتگویی فاش ساخته است که این استدیو اخیرا در حال ساخت یک موتور بازی سازی جدید است و قرار است که این موتور چند پلتفرمه باشد.

دلیل این کار رسیدن به هدف آن‌ها برای تبدیل کمپانی به یک استدیو جهانی است و همچنین انجام پروژه هایی است که تا به حال این استدیو قادر به انجام آن‌ها نبوده است. Quantic Dream با موتور گرافیکی جدید به دنبال گسترش مرزهای خود به پلتفرم های جدیدی است و همچنین تولید بازی هایی است که هیچ گاه قادر به فکر کردن به آن‌ها نیز نبوده است. Cage در گفتگوی خود گفته است که زود است تا همه چیز را در مورد پروژه های آینده خودشان فاش کند.

او در پاسخ به سوال اینکه این کمپانی به دنبال چه برنامه ای است؛ گفت که تنها در حال کار روی موتور Cross Platform خود هستند. او در ادامه گفت که به تلاش خودشان روی پروژه ای خاص و ساخت ژانرهای جدید ادامه خواهند داد و همچنین به دنبال مرزهای جدید نیز خواهند رفت. او در گفتگوی خود در مورد نحوه سرمایه گذاری کمپانی چینی حرف زد و همچنین کمپانی هنوز استقلال خود را دارد و به طور کامل زیر بار تصمیمات NetEase نرفته است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.