دانلود بازی Darq Complete Edition برای PC
دانلود بازی Darq Complete Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Darq Complete Edition برای PC

پارسی گیم 29 مرداد 1398 4 دیدگاه
11,903 بازدید

دانلود بازی Darq Complete Edition برای کامپیوتر

خواب، بخش جدایی‌ناپذیر زندگی همه ما انسان‌هاست و تجربه‌ای لذت‌بخش و مفرح است و بدون آن نمی‌توان یک روز هم زنده ماند و کل چرخه روزمره ما به همین خواب بستگی دارد. خواب اما در بازی Darq یک سفر مخاطره‌آمیز است که هر شب و هر شب تکرار می‌شود. بازی هر بار ما را به ذهن عجیب و رؤیاهای عجیب‌تر شخصیت اصلی بازی به نام Lloyd می‌برد و ترس را به آخرین پله خود می‌رساند. دنیایی پر از پازل‌های متفاوت و البته جواب‌های رضایت‌بخش و هیولاهایی که دست از سر آدم برنمی‌دارند. استودیو Unfold Games با ایده فوق‌العاده جالبی به میدان است و خودش نیز زحمت نشر بازی را بر عهده داشته است.

مهم‌ترین مکانیسمی که در بازی Darq دیده می‌شود، از کار انداختن جاذبه و گرانش است. تنها با فشردن یک کلید می‌توانید جاذبه را به سطل آشغال بیندازید و مانند فضانوردها در هوا بچرخید و به این سمت و آن سمت غلط بزنید و محیط را از دید دیگری مشاهده کنید. معمولاً لوازمی که برای حل معما نیاز دارید در گوشه‌های محیط پنهان‌شده‌اند و لازم است که بدون جاذبه به سمت آن‌ها خیز بردارید. تمام هدف اصلی بازی حل کردن یک سری معماهای پی‌درپی است که در آخر حقیقتی بزرگ را در ذهن شخصیت اصلی برملا می‌کند. معمولاً یک شیوه مشخص برای حل معماها وجود ندارد و هر بار باید نقطه‌نظر نگاه به معما را تغییر دهید و آن موقع است که می‌فهمید. ازآنجاکه بازی داخل ذهن این پسربچه روایت می‌شود، طبیعی است که همه معماها منطقی حل نمی‌شوند و بعضی‌اوقات لازم است از یک مار برای وصل کردن جریان برق قطع‌شده استفاده کرد!

هرکدام از فصل‌های بازی Darq با مکانیسم‌های جدید مزین شده است و در ابتدا نگران تغییر جاذبه خواهید بود و بعداً باید نگران این باشید که اتاق نیز می‌تواند بچرخد و همین چالش جدیدی برای شما به وجود می‌آورد. یک سری هیولاها نیز وجود دارند که حمله‌ای سریع را پیش می‌برند و باید مواظب آن‌ها بود و بالاخره هنگام حل معماها نگاهی به این حال به هم زن‌ها نیز داشته باشید. بازی با اتمسفر تاریک و سکوتی که در اکثر اوقات پایدار است، محیطی ترسناک را پدید آورده است. صداسازی فوق‌العاده است و مطمئنم از صدای قدم‌های خود نیز وحشت‌زده خواهید شد.

Darq پازل‌های فوق‌العاده خوش ساختی را در خود جا داده است که حل کردن آن‌ها نیاز به ذهن بازی دارد و قرار نیست که یک سری پیچ و مهره را روی‌هم محکم کنید. بازی پر از ایده‌های خلاق است و تجربه آن را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Darq Complete Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10, 64-bits
Processor: Intel Core i3-530
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 260 / ATI Radeon HD 4870
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Wired X-Box One controller supported (more coming soon)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 10, 64-bits
Processor: Intel Core i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 660 / ATI Radeon HD 7850
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Wired X-Box One controller supported (more coming soon)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

DARQ tells the story of Lloyd, a boy who becomes aware of the fact that he is dreaming. To Lloyd’s misfortune, the dream quickly turns into a nightmare and all attempts to wake up end in failure. While exploring the darkest corners of his subconscious, Lloyd learns how to survive the nightmare by bending the laws of physics and manipulating the fluid fabric of the dream world.

Apart from gravity-defying puzzles, Lloyd will have to use stealth when nearby enemies. He has no chance of winning in an open confrontation, since the creatures he will encounter are much more powerful and faster than him. Instead, he has to rely on careful planning to avoid getting detected.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    shervin

    مهمان

    سلام
    من بازی رو نصب کردم و یه مشکل بزرگ دارم برای حرکت کردن کلید up و down کار نمیکند. تنظیمات کیبورد بازی هم تغیر دادم ولی فقط حرکت چپ و راست کار میکند!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Hossein

    مهمان

    سلام فایل های بازی رو اکسترکت کردم تیک های apply crack و … رو میزنم بعد رو install game میزنم خطای unable to access directory installation رو میده. محل نصب بازی رو هم خودش c/program files انتخاب کرد جا هم دارم تو درایو c مشکلش چیه چرا نصب نمیشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد حسین در پاسخ به Hossein

      مهمان

      سلام، من نسخه GOG رو نصب کردم اجرا میشه ولی همون اول که از دیوار بالا میره بعد دوباره میخواد صاف بشه گیر می‌کنه و هی پاهاش تکون میخوره ولی نمیتونه بره ، مشکل چیه، باگ رو چطور درست کنم؟

  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    سبک بازیش کمی ترسناک و مفهومی، ارزش بازی کردن داره

    پاسخ دهید