death-stranding-8
یحیی رحیمی

هیدئو کوجیما: انتشار Death Stranding مدتی طول خواهد کشید

یحیی رحیمی 8 بهمن 1397 بدون دیدگاه
842 بازدید

به جد می توان گفت که Death Stranding بزرگ ترین و مورد انتظارترین بازی انحصاری کنسول PS4 است که قرار است در آینده ای نامعلوم منتشر شود. مشکل تنها اینجاست که هیچ کسی خارج از سونی و خود استدیو Kojima Productions نمی دانند که چه زمانی شاهد انتشار بازی خواهیم بود.

به همین دلیل اخیرا گمانه زنی های زیادی در مورد زمان انتشار Death Stranding مطرح شده است. هر چه می خواهید فکر کنید اما نمی شود از گمانه زنی و شایعات پیرامون بازی گذشت. شایعات ابتدا با مونتاژ ویدیویی از سونی شروع شد و بعد Norman Reedus در مصاحبه ای گفت که بازی در مراحل پایانی توسعه به سر می برد.

بعد از آن Troy Baker بود که خبر از انتشار Death Stranding در سال 2019 داد و تقریبا افرادی که درگیر پروژه هستند، به نوعی خبر از انتشار بازی داده اند. حتی خود کوجیما نیز ماه پیش اشاراتی به بازی کرده بود. اما همگی می دانیم که بادبان کشتی Death Stranding در دست کوجیما است و او به تازگی گفته است که هنوز زمان زیادی تا رسیدن به مرحله انتشار باقی مانده است.

اخیرا کوجیما یک تصویر از آخرین فیلم Mads Mikkelsen به نام Arctic منتشر کرده است و از فیلم تعریف کرده است و جالب است که کارگردان این فیلم در جواب به توییت کوجیما از او پرسیده است که چه زمانی قادر به تجربه Death Stranding خواهیم بود. کوجیما نیز ساکت ننشته است و در جواب به او گفته است که زمان زیادی باقی مانده است و در ادامه برای کارگردان فیلم آرزوی موفقیت کرده است و امیدوار است که همگی از فیلم لذت ببرند.

در حال حاضر نمی دانیم که حرف های کوجیما به چه معنی است و آیا سال 2019 همان سالی خواهد بود که شاهد عرضه بازی هستیم یا اینکه منظور او سال بعدی است. فعلا پروژه های زیادی در دست انتشار قرار دارند و امیدواریم زودتر اطلاعاتی در این زمینه دریافت کنیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.