یحیی رحیمی

جزئیات نسخه رایگان PUBG برای PC مشخص شد

یحیی رحیمی 6 بهمن 1397 1 دیدگاه
2,893 بازدید

استدیو PUBG Corp که توسعه دهنده سری بازی های PlayerUnknown’s Battlegrounds است به تازگی جزئیات یک نسخه جدید از بازی را برای رایانه های شخصی منتشر کرده است. این نسخه که PUBG Lite نام دارد، یک نسخه کاملا رایگان و جدا از بازی است و به همان سبک Battle Royale است و البته فعلا در حال طی مراحل اولیه خود و تست و بررسی در کشور تایلند است.

PUBG Corp بیان کرده است که PUBG Lite برای بازیکنانی طراحی شده است که سخت افزار آن‌ها برای اجرای مناسب بازی طراحی نشده است و از کمبود امکانات سخت افزاری رنج می برند و به همین دلیل بازی را به صورت رایگان و برای PC های با قدرت پایین تر منتشر کرده اند. گفتنی است که نسخه beta تنها دارای نقشه Erangel است و همچنین این نسخه رایگان دارای تیم توسعه جداگانه است که وظیفه تولید محتواهای اختصاصی به همراه اضافه کردن نقشه های جدید را برعهده دارد.

تایلند تنها منطقه ای است که فعلا PUBG Lite در دسترس بازیکنان آن قرار گرفته است. گفتنی است این نسخه Beta به توسعه دهندگان کمک خواهد کرد تا مشخص شود آیا این محصول برای ارایه در مناطق دیگر ارزشمند است یا خیر. در نتیجه باید صبر کرد و دید که نسخه رایگان بازی در تمام جهان منتشر خواهد شد یا اینکه بخش های کوچکی از جهان قادر به استفاده از آن خواهند بود.

به تازگی نقشه جدیدی به نام Vikendi برای نسخه های PS4 و Xbox One بازی منتشر شده است. این نقشه حالت برفی دارد و همچنین وسایل نقلیه جدیدی و سلاح های تازه ای را به بازی اضافه کرده است. همچنین به تقلید از Fortnite قادر به تجربه چالش های 10 هفته ای خواهید بود که با انجام این چالش ها، سطح شما بالاتر خواهد رفت و در نتیجه آن قادر به بازکردن آیتم های کهکشانی و جوایز دیگر خواهید شد. نظر شما در مورد نسخه رایگان PlayerUnknown’s Battlegrounds چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    saeed

    مهمان

    خدا کنه که جهانی بشه و مام بتونیم بازی کنیم.???

    پاسخ دهید