Resident Evil 2 Remake
یحیی رحیمی

بازیکنان Resident Evil 2 راهی برای دور زدن محدودیت 30 دقیقه ای نسخه Demo پیدا کردند

یحیی رحیمی 24 دی 1397 بدون دیدگاه
1,015 بازدید

هنگامی که Capcom نسخه دمو بازی Resident Evil 2 را معرفی کرد، بسیاری از کوتاه بودن زمان دمو و همچنین کم بودن فرصت داده شده ناراضی بودند زیرا که شما تنها یک بار اجازه برای 30 دقیقه بازی کردن داشتید که البته همه موفق به طی کردن 30 دقیقه بازی نخواهند بود.

همین باعث شد که خلاقیت بازیکنان گل کند و به دنبال در پشتی بگردند و بالاخره راهی پیدا کردند. جالب است که اگر شما 30 دقیقه خود را در یک حساب به پایان برده باشید، می توانید دمو را روی حساب دیگری روی کنسول خود باز کنید و دوباره بازی کنید. این روش روی پلی استیشن 4 امتحان شده است.

می توانید این کار را به هر اندازه ای که می خواهید ادامه دهید و تنها نیاز به ساخت حساب های جدید در پلتفرم های PlayStation 4، Xbox One و استیم دارید.
جالب است که بازیکنان PC راه دیگری برای بازنشاندن تایمر بازی پیدا کرده اند که در این لینک می توانید آن را مشاهده کنید. این راه نیاز به تغییرات و سر و کله زدن با استیم دارد و شاید راه حل راحتی برای شما نباشد.

حالا که همه بیشتر از 1 بار فرصت در بازی دارند، رقابت جدی به پا شده است. ویدیوهای زیادی منتشر شده است که نشان می دهد این بازیکنان زیر 3 دقیقه نسخه Demo را تمام کرده اند. سریعترین زمان در این بین 2 دقیقه و 57 ثانیه بوده است. هنوز همه کاربران شانس خود را امتحان نکرده اند و مطمئنا این آمار پایین تر هم می آید.

فرصت امتحان کردن Resident Evil 2 را از دست ندهید. با تجربه دمو از ایده کلی بازی و همچنین فضای آن لذت خواهید برد و البته فراموش نکنید که قرار است بترسید!

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.