The Elder Scrolls VI
یحیی رحیمی

The Elder Scrolls 6 در سال 2019 منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 14 دی 1397 بدون دیدگاه
680 بازدید

از زمان معرفی The Elder Scrolls 6 توسط Bethesda، گمانه زنی های زیادی در مورد تاریخ انتشار بازی شنیده شده است. بعضی باور دارند که این بازی برای کنسول های نسل بعدی تدارک دیده شده است و این نسل خبری از The Elder Scrolls 6 نخواهد بود. توسعه بازی بسیار دقیق انجام گرفته است و البته با نگاه به تریلر E3 می توان فهمید که توسعه آن زیاد پیش نرفته است و هنوز کار زیادی دارد.

حتی احتمال این وجود دارد که Starfield، دیگر بازی در دست ساخت استدیو، قبل از عرضه The Elder Scrolls 6 منتشر شود. به هر حال Michael Pachter که از تحلیل گران بزرگ کمپانی Wedbush است، باور دارد که شکست Fallout 76 تمامی برنامه ها را برای Bethesda تغییر داده است. او در گفتگو با یک وبسایت خبری از انتظارات خود در سال 2019 پرده برداشته است.

به باور او Bethesda برای جبران فروش پایین Fallout 76 روند توسعه The Elder Scrolls 6 را سرعت داده است. او در این مورد گفت:
عمکلرد نامناسب Fallout 76، نیاز Bethesda به انتشار یک عنوان قوی را بالا می برد و من انتظار دارم که استدیو روند توسعه The Elder Scrolls 6 را سرعت بخشد.

Pachter در ادامه صحبت هایش بیان کرد که بازی احتمالا در همین سال جدید میلادی منتشر خواهد شد و البته او این موضوع را از قلم نینداخت که هر سال چنین پیش بینی هایی را می کند و این اولین بار نیست. شخصا انتظار دیدن بازی در سال جاری میلادی را ندارم زیرا که تیم توسعه آنچنان که باید شروع به کار نکرده اند و فرقی ندارد که چقدر روند کار را سرعت ببخشید، نمی شود یک بازی AAA را زیر یک سال توسعه و عرضه کرد.

مگر اینکه Bethesda بخواهد برند خود را بیش از پیش خراب کند. باید گفت که هنوز راه طولانی تا انتشار The Elder Scrolls 6 داریم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.