the walking dead the final season
یحیی رحیمی

فصل آخر بازی The Walking Dead تنها در دسترس فروشگاه Epic Games خواهد بود

یحیی رحیمی 6 دی 1397 بدون دیدگاه
824 بازدید

در سال 2018 اتفاق عجیبی در دنیای بازی رخ داد و آن‌هم فروش قسمت به قسمت بازی‌ها بود. به صورتی که The Walking Dead نیز از این شیوه پیروی کرد و برای بازی قسمت‌های جدید باید آن را خریداری می‌کردید. قرار است که قسمت سوم بازی به نام The Walking Dead: The Final Season در تاریخ 15 ژانویه امسال منتشر شود اما خرید این قسمت جدید کمی پیچیده است.

بر اساس گفته‌های Skybound، قسمت‌های سوم و چهارم از فصل آخر، تنها در دسترس فروشگاه Epic Games Store خواهد بود مگر اینکه آن‌ها را قبلاً جای دیگری خریداری کرده باشید. صداپیشه شخصیت Clementine در ویدیو منتشرشده بیان می‌کند که بازیکنانی که قبلاً بازی را روی Steam یا کنسول خریداری کرده‌اند، قادر به دانلود اپیزودهای سوم و چهارم از فصل آخر از فروشگاه خواهند بود.

اما اگر فصل آخر را خریداری نکرده‌اید، باید حتماً از فروشگاه Epic Games استفاده کنید. البته تمامی فایل‌های ذخیره شما نیز به‌حساب جدید منتقل خواهد شد. مدیرعامل Skybound در این زمینه گفته است که در مورد پیوستن به فروشگاه Epic Games و همکاری صورت گرفته بسیار هیجان‌زده است. همچنین بر اساس حرف‌های او، کمپانی Epic بلافاصله پیشنهاد آن‌ها را به‌منظور بازگرداندن تیم اصلی کنار یکدیگر قبول کرده است. همچنین این تصمیم به‌منظور ایجاد اطمینان بین مشتریان برای دریافت فصل کامل The Walking Dead: The Final Season است.

متأسفانه همان‌طور که توضیح داده شد، تنها 40 نفر از 275 کارمندی که توسط تعدیل انجام‌گرفته Telltale، به کارشان برای اتمام فصل آخر در استدیو Skybound برگشته‌اند. ناراحت‌کننده است که می‌شنویم نزدیک 300 نفر از توسعه‌دهندگان بدون در نظر گرفتن کمک‌هزینه مالی اخراج شده‌اند و این در حالی است که بسیاری از آن‌ها در گران‌ترین ایالات آمریکا زندگی می‌کنند و همین روی آن‌ها فشار ایجاد می‌کند.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.