Fallout 76
یحیی رحیمی

با ورود به‌حساب Fallout 76 خود، یک بازی Fallout دیگر جایزه‌بگیرید!

یحیی رحیمی 3 دی 1397 بدون دیدگاه
638 بازدید

انگار بخت به بازیکنان Fallout 76 رو آورده است و اگر از بازیکنان این بازی مفرح هستید، یک بازی رایگان را جایزه خواهید گرفت. استدیو Bethesda Softworks در حساب توییتر خود بیان کرد که این کمپانی به هردوی بازیکنان کنسول و PC، نسخه Fallout Classic Collection را به‌رایگان اهدا خواهد کرد و تنها کافی است که در طول سال گذشته برای یک‌بار وارد حساب خود در این بازی شده باشید.

The Fallout Classic Collection دارای نسخه اولیه Fallout و Fallout 2 به همراه Fallout Tactics است. این بازی‌ها تنها برای PC در دسترس هستند و نسخه کنسولی در کار نیست؛ بنابراین برای اجرای این بازی‌ها نیاز به ویندوز دارید زیرا که این بازی‌ها هرکدام 2 دهه سن دارند!
متن توییت منتشرشده Bethesda به شرح زیر است:

تعطیلات مبارک باد!
هرکسی که به‌حساب خود در بازی اصلی Fallout 76 واردشده باشد، یک نسخه از Fallout Classic Collection را روی PC دریافت خواهد کرد. این جایزه برای کاربران Xbox One و PS4 نیز در دسترس است. انتظار می‌رود که اوایل ماه ژانویه قادر به دریافت جایزه خود باشید.

The Fallout Classic Collection به قیمت 20 دلار روی استیم به فروش می‌رسد. در حال حاضر به دلیل تخفیف‌های زمستانی Valve، قیمت آن به 6 دلار کاهش پیداکرده است. این نسخه از بازی روی فروشگاه دیجیتالی خود Bethesda نیز در دسترس فروش است. گفتنی است که Fallout 76 به قیمت 40 دلار در دسترس دانلود است.

Fallout 76 در ماه نوامبر برای نسل هشتم کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر شد و دودستگی زیادی ایجاد کرد. بعضی‌ها آن را دوست داشتند و بعضی به‌شدت متنفر بودند. گفتنی است که میزان فروش این نسخه از بازی نسبت به Fallout 4 نصف شده است و همین نشان از عدم رغبت بازیکنان برای خرید بازی است. البته تبلیغات منفی گسترده در مورد آنلاین بودن بازی را نیز نباید نادیده گرفت. شانس دانلود نسخه کلکسیون بازی را از دست ندهید.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.