یحیی رحیمی

نقشه برفی Vikendi Snow برای PUBG Mobile منتشر شد

یحیی رحیمی 2 دی 1397 2 دیدگاه
1,002 بازدید

با انتشار نقشه جدید Vikendi برای رایانه‌های شخصی، نسخه موبایل این نقشه نیز برای بازی PlayerUnknows’s Battlegrounds منتشرشده است. این نقشه جدید فصل زمستان را به گوشی‌های همراه شما می‌آورد و از الآن برای هر دو سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید در دسترس دانلود است. این آپدیت کاملاً رایگان است و ویژگی‌های زیادی را نیز کنار خود به ارمغان آورده است.

برعکس دیگر نقشه‌های PUBG، نقشه Vikendi اندازه 6 در 6 کیلومتر را دارد که کوچک‌تر از دیگر نقشه‌های Erangel و Miramar است. گفتنی است هردوی این بازی‌ها اندازه 8 در 8 کیلومتری دارند. البته نباید از یاد برد که نقشه جدید از Sanhok با اندازه 4 در 4 بزرگ‌تر است. بزرگ‌ترین ویژگی نقشه همان زمین پوشیده از برفش است که همه المان‌های گرافیکی همانند کوه‌ها، زمین‌های باز، دریاچه‌های یخ‌زده و روستاهای خالی از سکنه را شامل می‌شود.

نقشه دارای ویژگی‌های اختصاصی جالبی است. یک ماشین مخصوص برف در این نقشه گنجانده‌شده است که می‌تواند لذت بازی را بیشتر کند. بازیکنان همچنین قادر به شرکت در جدال‌های برفی و همان برف‌بازی خودمان هستند. در تریلر منتشرشده بازی می‌توانید جزئیات کامل را مشاهده کنید.

به‌علاوه نقشه Vikendy، آخرین آپدیت PUBG برای موبایل، ویژگی Cross-Server را برای متصل کردن بازیکنان در سرورهای مختلف را اضافه کرده است و همچنین تقلب کردن در بازی و استفاده از رمزهای مخفی نیز بسیار سخت‌تر شده است. مدتی پیش بود که توسعه‌دهنده بازی آپدیتی کلی منتشر کرد و به‌موجب آن می‌توان در مأموریت‌های روزانه برای دریافت تفنگ M416 شرکت کرد.

هفته گذشته بود که نقشه Vikendi برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. این نقشه ابتدا در رویداد Game Awards معرفی شد و در معرض تست و آزمایش قرار گرفت. بسته الحاقی Vikendi: Survivor Pass نیز برای PC منتشر شده است و این بسته نیز دارای جوایز و پوسته‌های انحصاری است. Vikendi در ماه ژانویه 2019 برای کنسول‌های Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    HADI

    مهمان

    چطورپابجی رو دانلود کنم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به HADI

      مهمان

      سلام HADI عزیز.
      نسخه کامپیوتر یا موبایل؟