دانلود بازی F.E.A.R. 2 Project Origin برای PC
دانلود بازی F.E.A.R. 2 Project Origin برای PC پارسی گیم

دانلود بازی F.E.A.R. 2 Project Origin برای PC

پارسی گیم 19 دی 1398 19 دیدگاه
37,879 بازدید

دانلود بازی F.E.A.R. 2 Project Origin برای کامپیوتر

موفقیت بازی F.E.A.R در سال 2005 باعث شد که استودیو Monolith دوباره دست‌به‌کار شود و نسخه جدیدی از بازی را بسازد و همین‌طور بود که سروکله بازی F.E.A.R. 2 Project Origin پیدا شد. استودیو این بار تصمیم گرفته است ما را به‌پیش از شروع نسخه اول ببرد و کنترل شخصیتی به نام مایکل بکت را به دست ما بدهد. او یکی از اعضای گروه دلتاست و بالاخره کل مأموریت‌های شما پیرامون پیدا کردن و دستگیر کردن افراد مختلف است و حتی در اولین مرحله نیز به دنبال دستگیری خانم ارستید خواهید بود. این فرد آدم خبیثی است و دستگیری او به این آسانی‌ها نیست و همین است که داستان کلی بازی را تشکیل داده است.

F.E.A.R. 2 Reborn

برای رسیدن به آنتاگونیست کاریزماتیک بازی لازم است که شرکتی تشکیل شود و بعدها خواهید دید که نه‌تنها شما، بلکه دو گروه دیگر نیز تشنه خون این خانم هستند و می‌خواهند او را به همراه تمامی دار و دسته‌اش در قعر زمین دفن کنند. داشتن یک هدف مشخص به معنی دوست بودن این گروه‌ها با شما نیست و به‌زودی خواهید فهمید که آن‌ها به دنبال از دور خارج کردن شما هستند و بعد از چند مبارزه و درگیری، این بار جنگ واقعی شروع می‌شود و باید تفنگ به دست بگیرید و هر آنکه جلوی راه شمارا می‌گیرد را به ضرب گلوله به آن دنیا بفرستید. دشمن انواع مختلفی دارد و ممکن است یک سری هیولاهای مهیب جلوی شما قرار گیرند و خیال نکنید که کار آسانی در شکست دادن آن‌ها دارید. F.E.A.R 2: Project Origin از موتور گرافیکی Jupiter EX استفاده می‌کند و جلوه‌های بصری بهتری را شاهد هستیم و انصافاً سازنده‌ها ازنظر گرافیک کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند.

نسخه اول بازی ازلحاظ اتمسفر فوق‌العاده گیرا بود و حالا F.E.A.R. 2 Project Origin نیز دقیقاً در همین مسیر قدم برداشته است و به لطف جلوه‌های سینمایی بسیار زیبا و صحنه‌های انفجار، بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسد. یکی از نکات جالب استفاده از تکنیک اسلوموشن است و هوش مصنوعی نیز در این مورد فوق‌العاده عمل کرده است و تصاویر بی‌نظیری خلق‌شده است. استودیو Monolith با انتشار بازی F.E.A.R طوفان عجیبی میان طرفداران و دوست داران بازی‌های ویدیویی برانگیخت و حالا نسخه دوم توانسته به‌خوبی این عطش به وجود آمده را خاموش کند. در پیچ‌وتاب داستان غرق شوید و بالاخره باید آن زن لعنتی را پیدا کنید و صلح را در دنیای بازی برقرار کنید.

در ادامه برای دانلود بازی F.E.A.R. 2 Project Origin با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Operating System:Windows® XP SP2/Vista SP1
Processor: P4 2.8GHz (3.2GHz Vista)/Athlon® 64 3000+ (3200+ Vista)
Memory:1GB (1.5GB Vista)
Hard Disk Space:12GB Available Hard Disk Space
Video Card:Fully DX9-compliant graphics card with 256MB (SM 2.0b). NVIDIA 6800 or ATI X700
DirectX® Version:9.0c
Sound:DX9.0c compliant
Internet Connection:Broadband

سیستم پیشنهادی :

Operating System:Windows® XP SP3/Vista SP1
Processor: Core 2 Duo 2.2GHz processor family/Athlon 64 X2 4400+ (required for MP host)
Memory:1.5GB
Hard Disk Space:12GB Available Hard Disk Space
Video Card:Fully DX9-compliant graphics card with 512MB (SM 3.0). NVidia® 8600 GTS or ATI® HD 2900 XT
DirectX® Version:9.0c
Sound:DX9.0c compliant
Internet Connection:Broadband (768kbit/sec upstream required to host 16 players)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A routine assignment to locate the president of Armacham Technology Corporation in connection with an unfolding hostage crisis turns into a desperate battle for survival after an explosion decimates the city and unleashes Alma Wade, the terrifying supernatural menace at the center of Armacham’s highly classified Project Origin. As Alma’s power swells out of control, special forces Sgt. Michael Becket and his squad must battle through an apocalyptic landscape of shattered buildings and buckled streets in search of clues for how to destroy her. The more Becket learns about Armacham’s secret experiments and reckless agenda, the more he begins to suspect that he’s somehow linked to the crisis and may be the only one capable of averting total disaster.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 15.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 8 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    ببخشید من بازی رو از حالت فشرده خارج کردم بعد میرم داخل setup تو اونجا وقتی بازی میخواد نصب شه ارور isdone رو میاره چی کار کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کوروش

    مهمان

    سلام من فایل ها رو دانلود کردم نسخه porepack از حالت فشرده هم خارج کردم ولی فقط یک عکس میاد میمونه روی همون عکس،البته به من فایل با فرمت iso نداده ، و همه فایل های فشرده که باز کردم فایل داخلش یک شکل هستند چکار باید کنم ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به کوروش

      پشتیبانی

      سلام
      برای نصب جهت بالا روی کیبورد رو بزنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه