یحیی رحیمی

میزان پیش‌خرید Battlefield V بسیار ضعیف است: احتمال شکست در مقابل Black Ops 4

یحیی رحیمی 26 مرداد 1397 بدون دیدگاه
815 بازدید

EA و DICE قمار بزرگی با ساخت Battlefield V شروع کردند. بازی درواقع بسیار خوب به نظر می‌رسد اما دقیقاً آن چیزی نیست که طرفداران از آن انتظار دارند. شایعاتی پیرامون وجود Battle Royale شنیده می‌شود و همچنین قابلیت انتخاب شخصیت زن در بازی نیز بسیار جالب به نظر می‌رسد.

همه این کارها باعث نشده است که Battlefield V به میزان محبوبیت بالاتر برسد. به نظر می‌رسد که EA استراتژی بازاریابی خوبی برای این بازی پیش نگرفته است و تقریباً کمترین میزان تریلر و تصاویر را از این شوتر اول‌شخص دیده‌ایم. نتیجه این کار اما خوشایند نیست. پیش‌خرید بازی بسیار ضعیف پیش رفته است. بر اساس نشریه Wall Street Journal، یکی از اعضای بالا رتبه کمپانی این شرکت را ترک کرده است و این موضوع باعث ضعف مدیریتی در بازاریابی Battlefield 5 شده است.

در خبر دیگری اما به گوش می‌رسد که تاریخ انتشار Battlefield 5 با بازی‌های Call of Duty: Black Ops 4 و همچنین Red Dead Redemption 2 نزدیک است. در نظرسنجی از گیمرهای حرفه‌ای پرسیده شده است که آن‌ها به کدام‌یک از این بازی‌ها علاقه دارند. در این نظرسنجی، Black Ops 4 به مقام اول رسیده است و Battlefield 5 جایی بهتر از آخر پیدا نکرده است.

بر اساس یک نظرسنجی در یوتوب نیز، باز Battlefield 5 آخر شده است و Red Dead Redemption 2 موفق به کسب رده اول شده است. تحلیل گران می‌گویند که انتخاب شخصیت زن به‌عنوان بازیکن اصلی به مذاق بسیاری خوش نیامده است و عجیب است که بازیکنان چنین پیشرفتی را کوچک می‌دانند. البته این صحبت‌ها به معنی آن نیست که بازی بد عمل خواهد کرد اما بر اساس پژوهش‌ها باید گفت که احتمالاً رقابت را به حریفان سرسخت خود خواهد باخت.

Battlefield 5 در تاریخ 19 اکتبر برای کنسول‌های PS4، PC و Xbox One منتشر می‌شود و تا آن زمان باید منتظر بمانیم. نظر شما در مورد رقابت این سه بازی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.