کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل ششم – هفته‌ی پنجم

کیوان آمیرزاده 9 آبان 1397 بدون دیدگاه
1,552 بازدید

در این مقاله قصد داریم تا به شما در سریع‌تر کامل کردن چالش‌های این هفته، کمک کنیم. چالش‌های این هفته تفاوت‌هایی را با چالش‌های هفته‌های قبل دارند و برخی از آن‌ها، چالش برانگیزتراند.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

Fortnite

1- رکورد سرعت 27 یا بیشتر از آن را در 5 مکان متفاوت تعیین سرعت، بزنید.

بر روی عکس مکان منطقه‌های تعیین سرعت مشخص شده است که شما با وسایل نقلیه‌ی جدید چهار چرخی که به بازی اضافه شده‌اند، باید از جلوی این رادارهای تعیین سرعت عبور کنید. کامل کردن این چالش سخت نیست اما می‌تواند کمی زمان‌بر باشد. سعی کنید در مود جدید بازی سراغ این چالش بروید تا کسی مزاحم شما نشود.

Fortnite

2- از 5 حلقه‌ی آتشین با استفاده از ماشین‌های گلف یا سبدهای خرید، عبور کنید.

این چالش در فصل قبلی نیز حضور داشت و شما کافی است تا یک ساخت و ساز کوچک را انجام دهید و با یکی از این دو وسیله، از درون از حلقه‌های آتشین عبور کنید. محل این حلقه‌ها بر روی عکس مشخص شده است.

3- چالش مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: آسیب رساندن به میزان 200 واحد با شاتگان تاکتیکال).

کافی است تا با یکی از شاتگان‌های هشت تیره که بر روی زمین به راحتی پیدا می‌شوند، 200 واحد آسیب را به دشمن وارد کنید. لازم نیست که تمام این آسیب را در یک بازی وارد کنید و به راحتی می‌توانید در حداکثر دو الی سه بازی، این چالش را کامل کنید. مرحله‌ی دوم به سراغ شاتگان‌های پنج تیره‌ می‌رود و مرحله‌ آخر نیز به سراغ شاتگان‌های سنگین 7 تیره خواهد رفت. این چالش هم‌زمان با چالش 4 پیشروی خواهد کرد که کار شما را ساده‌تر می‌کند.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- دو دشمن را در فاصله‌ی کمتر از 5 متری بکشید.

این چالش خیلی سخت نیست و با چالش سوم، به راحتی پیشرفت خواهد کرد. کافی است تا با شاتگان به سراغ کشتن دشمنان بروید و در یک الی دو بازی به راحتی می‌توانید این چالش را کامل کنید. حواستان باشد که سراغ مود Solo بروید.

5- به میزان 500 واحد با اسلحه‌ی SMG، به دشمنان آسیب وارد کنید.

برای کامل کردن این چالش، پیشنهاد می‌شود که به شهرهای بزرگ و شلوغ بروید اما بیخیال Tilted Towers شوید. دشمنان در این منطقه به دلیل شلوغی بیش از اندازه، میزان سلامتی کمتری دارند و این مسئله باعث می‌شود که مدت زمان بسیار بیشتری برای کامل کردن این چالش، طول بکشد. سراغ Greasy Grove بروید و با سرعت بیشتری می‌توانید این چالش را کامل کنید.‎‍

6- دو دشمن را با Minigun بکشید.

یکی از بی‌استفاده‌ترین سلاح‌های بازی، Minigun است که این مسئله کامل کردن این چالش را سخت‌تر می‌کند. پیدا کردن این اسلحه خیلی سخت نیست اما کشتن دشمنان با آن سخت است. سعی کنید دشمن خود را غافلگیر کنید وگرنه در مبارزه‌ی رو در رو شانس کمی برای کشتن دشمن دارید. روش دیگر آن است که با اسلحه‌ی دیگر آسیب قابل توجهی را به دشمن وارد کنید و با Minigun او را خلاص کنید.

Fortnite

7- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: با کلت معمولی به میزان 200 واحد آسیب‌رسانی کنید).

در این چالش قرار است با کلت‌های متفاوت به دشمنان آسیب‌رسانی کنید. وارد مود مخصوص هالووین شوید و به راحتی این چالش را کامل کنید. ستاره‌ی مخفی این هفته نیز در قلعه‌ای واقع در Hunted Hills است که مکان آن را به وضوح در عکس می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.