jonathanofrivia

با تجربه دموی Forza Horizon 4 برنده Xbox One X شوید

jonathanofrivia 26 شهریور 1397 1 دیدگاه
3,694 بازدید

نسخه بتای بازی Forza Horizon 4 در دسترس است و رانندگان مشتاق می‌توانند بازی را قبل از عرضه رسمی در 10 مهر به صورت رایگان دریافت کنند. برای بازی کردن نیاز به ثبت نام و یا پیش خرید بازی ندارید و فقط باید روش بازی کردن را بلد باشید.

Forza Horizon 4 روی چه پلتفرم‌هایی در دسترس است ؟

شما می توانید نسخه بتای بازی Forza Horizon 4 را روی کنسول Xbox One و رایانه‌های شخصی با ویندوز 10 دانلود و تجربه کنید. نسخه بتای بازی شامل محتوای ویژه‌ای برای کنسول قدرتمند Xbox One X نیز می‌شود. به دلیل اینکه این فرنچایز و استدیو سازنده آن برای مایکروسافت است نباید انتظار داشت که این بازی برای کنسول‌های Ps4 و Nintendo Switch عرضه شود.

Forza Horizon 4

چگونه بتای Forza Horizon 4 را دریافت کنم ؟

برای تجربه این بازی کافی است به فروشگاه Xbox یا مایکروسافت بروید و Forza Horizon 4 Demo را جست‌وجو کنید و شروع به دانلود کردن کنید. این بازی برای نصب به 28 گیگابایت فضا در هارد سیستم شما احتیاج دارد.

چه چیزهایی شامل دموی Forza Horizon 4 می‌شود ؟

نقشه بزرگ بازی شامل قابلیت تغییر فصل‌ها است و شما می‌توانید این چهار فصل را در نسخه بتای بازی تجربه کنید. توسعه دهندگان اعلام کردند که شما می‌توانید ترکیب وسایل نقلیه را در جاده‌های بریتانیا امتحان کنید، اما هنوز مشخص نیست که چه تعداد و چه ماشین‌هایی در این نقشه گنجانده شده‌اند.

قرعه‌کشی شامل چیست ؟

اگر شما در امریکا یا کانادا زندگی می‌کنید، فقط کافی است قبل از عرضه بازی در 10 مهر بازی را دانلود و تجربه کنید و به صورت خودکار در قرعه کشی شرکت داده می‌شوید. به برندگان این جایزه رانندگی با ماشین مک لارن و تمام هزینه سفر و یک کنسول Xbox One X به همراه یک کنترلر Elit و یک نسخه از بازی Forza Horizon 4 تعلق می‌گیرد.

منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام امکانش این بازی رو با دسته معمولی بازی کرد لطفا راهنمایی کنید من میخواستم با شبیه ساز دستع ایکس بازی کنم اما مسیر نصب بازی لوکیشنشو پیدا نمیکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دهید