دانلود بازی MXGP 2020 برای PS4
دانلود بازی MXGP 2020 برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی MXGP 2020 برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 18 دی 1400 بدون دیدگاه
2,966 بازدید

دانلود بازی MXGP 2020 برای پلی استیشن 4

موتورسواری یکی از ورزش‌های مهیج جهان است که به‌عنوان یک تفریح سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز نیز می‌توان به آن نگاه کرد. مسابقات مختلف و متنوعی در سراسر جهان شکل‌گرفته است که در هرکدام موتورهایی با شکل و نوع خاص با یکدیگر بر سر قهرمانی فصل و مسابقات مبارزه می‌کنند. موتورهای مختلف و با عملکردهای متفاوتی وجود دارند که به‌واسطه هرکدام می‌توانیم در محیطی متنوع موتورسواری کرده و از این کار لذت ببریم. موتورهای سنگین بیشتر برای جاده و مسیرهایی در نظر گرفته شده‌اند که آسفالت و هموار هستند اما موتورهای فوق‌العاده‌ای وجود دارند که به‌واسطه قدرت بالا و نوع طراحی خاص خود و همچنین لاستیک‌های خشن، می‌توانند در مسیرهای جنگلی، سنگلاخی و به‌نوعی غیر هموار، موتورسوار را به مقصد نهایی خود برسانند.

موتورهای کراس مخصوص مسیرهایی غیر از آسفالت طراحی شده‌اند و می‌توانند زمین را برای بالا رفتن از یک سربالایی درنوردند. محصولات ویدئویی متنوعی برای علاقه‌مندان به موتورسواری طراحی و منتشر شده که هرکدام با حالت‌های خاص خود بازیکنان را برای مدت‌ها سرگرم نگه می‌دارند. سری بازی MXGP یکی از معروف ترین آن هاست که از سال 2014 کار خود را توسط استودیو Milestone آغاز کرد؛ گیم پلی بازی حالت‌های مسابقه‌ای لذت بخشی را به بازیکنان ارائه می‌کرد که در آن می‌توانستند با کنترل یکی از موتورهای کراس رقابت‌های جذابی را تجربه کنند. هرساله نسخه جدیدی از این بازی برای علاقه‌مندان منتشر می‌شد که شامل گرافیک پرزرق‌وبرق و رقابت‌های جدید بود. در حال حاضر آخرین نسخه از این مجموعه بازی با نام MXGP 2020 برای طرفداران به موتورسواری در پیست‌های خاکی منتشر شده است. همان استودیو قدیمی و اولیه، نسخه بیستم این بازی را برای علاقه‌مندان منتشر کرده و به‌نوعی باید گفت که MXGP یک بازی رسمی با مجوزهایی از Motocross است.

وقت آن فرارسیده تا بار دیگر به پیست بازگردید و با شرکت در مسابقات مختلف، جابه‌جایی آدرنالین در خون را احساس کنید. حالت‌های مختلفی برای سرگرم شدن در نظر گرفته شده است که هرکدام به شکلی می‌توانند ساعت‌ها هر علاقه‌مند به موتور را درگیر خود سازند. می‌توانید موتورسوار خود را بسازید و برای تبدیل‌شدن به قهرمانی بزرگ و بالا بردن جام‌های مختلف، تلاش کنید، کسی که شاید از کودکی دوست داشتید، شوید. چیزی در حدود 110 کمپانی مختلف در دسترس بازیکنان قرار خواهد داشت تا به‌واسطه آن‌ها موتورسوار و وسیله نقلیه او را شخصی‌سازی کنند.

حالت آنلاین با داشتن سرورهای اختصاصی جدید، تجربه‌ای چندنفره لذت‌بخش را در اختیار شما قرار خواهد داد. اتصالی قابل‌اعتماد با زمان تأخیر صفر و پهنای باندی بسیار وسیع و بزرگ، دیگر بهانه‌ای برای تکمیل نکردن چالش‌ها نمی‌گذارد، همین حالا بازیکنان دیگر را در سراسر جهان به چالش بکشید.

محیط بازی با داشتن جزئیات فوق‌العاده می‌تواند چشمان را به تصاویر صفحه‌نمایش خیره کند. جلوه‌های نمایشی بی‌نظیر حس و حالی فوق‌العاده را به بازیکنان خواهد داد، وقتی‌که در حال پرش هستید، شاهد پریدن گل‌ها از لاستیک موتور خواهید بود و در نهایت با انجام حرکات نمایشی جذاب، می‌توانید امتیاز بالایی را کسب کنید و از این کار لذت ببرید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌ها مسابقه‌ای و ورزش موتورسواری هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Ride 4 و Monster Energy Supercross 3 را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی MXGP 2020 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Jump onto your bike and let the adrenaline rise with this new gaming experience. Take control: discover what’s new in the official series. Challenge all the riders, bikes and teams in the 2020 MXGP and MX2 categories. Build the racer in you and become the champion you’ve always dreamed of being.
Improve your riding in this training area, inspired by the suggestive Norwegian fjords, and explore the stunning scenery. Take competition to a new level with Waypoint mode! Create your own route by placing checkpoints on the ground. Share your best time online to earn points to help you progress through the game!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 14.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.