یحیی رحیمی

Forza Horizon 2 ماه بعدی از فروشگاه Xbox حذف خواهد شد

یحیی رحیمی 29 مرداد 1397 بدون دیدگاه
924 بازدید

ماه پیش مایکروسافت یک فرصت عالی را در اختیار گیمرها قرارداد و Forza Horizon 2 را به‌صورت رایگان در دسترس همه قرارداد. حالا اگر به بازی علاقه‌مند هستید، بهتر است هرچه زودتر محتواهای اضافی و DLC های آن را تهیه کنید. توسعه‌دهنده بازی اعلام کرده است که Forza Horizon 2 به آخر عمر خود رسیده است.

استدیو Turn 10 در وب‌سایت خود این موضوع را بیان کرده است. همچنین هیچ دلیلی برای بازنشست کردن این بازی بعد از گذشت چهار سال از انتشار در دسترس نیست. Brian Ekberg که از توسعه‌دهنده‌های بازی است در این مورد بیان کرده است:

Forza Horizon 2 در تاریخ 30 سپتامبر به آخر عمر خود خواهد رسید. این به معنی آن است که تمامی DLC و محتواهای مربوط به آن بعدازآن تاریخ قابل‌خرید نخواهند بود. بعد از 30 سپتامبر، بازیکنانی که Forza Horizon 2 را خریداری کرده‌اند، قادر به دانلود آن خواهند بود و تنها حالت معمولی نیز در دسترس این افراد خواهد بود. DLC ها و خود بازی دیگر در دسترس خرید نخواهد بود.

اگر دارای اشتراک سرویس طلایی Xbox هستید، می‌توانید این ماشین‌سواری جذاب را به‌رایگان دریافت کنید. می‌دانیم که نسخه جدید بازی در تاریخ 2 اکتبر منتشر خواهد شد و فرصت مناسبی است که کمی در جو بازی قرار بگیرید و خود را برای Forza Horizon 4 آماده کنید. فرصت دانلود رایگان تا 31 اوت در دسترس خواهد بود و بعدازآن برای همیشه از فروشگاه Xbox محو خواهد شد.

در خبر دیگری از عنوان Forza Horizon، مرحله‌ای از نسخه چهارم بازی با حضور بازی Halo اجرا خواهد شد. به این معنا که ماشین مخصوص بازی Halo در Forza Horizon 4 وجود خواهد داشت و می‌توانید با آن مسابقه دهید. در تصویر بالا می‌توانید ماشین را به همراه سفینه فضایی و حلقه مخصوص Halo ببینید.

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.