یحیی رحیمی

نسخه اندروید بازی Fortnite توسط Google Play منتشر نخواهد شد

یحیی رحیمی 10 مرداد 1397 بدون دیدگاه
722 بازدید

Fortnite قرار است به‌زودی برای پلتفرم اندروید نیز منتشر شود و بر اساس گمانه‌زنی‌هایی به نظر می‌رسد که بازی روی فروشگاه Google Play منتشر نخواهد شد. کاربران وب‌سایت XDA در صفحه مخصوص موبایل بازی Fortnite کمی به جستجو پرداخته‌اند و دستورالعمل‌هایی برای دانلود و نصب بازی روی دستگاه‌های اندرویدی پیداکرده‌اند. تصاویری نیز وجود داشته است که موضوع را کمی عجیب می‌کند.

بعد از دانلود بازی از شما اجازه گرفته می‌شود که به بازی دسترسی‌های امنیتی بدهید و این موضوع تنها برای برنامه‌هایی که خارج از Play Store نصب شوند صدق می‌کند. چرا Epic Games تصمیم گرفته است که Fortnite روی Google Play نباشد؟ این در حالی است که بازی روی App Store اپل منتشر شده است. این وب‌سایت خبر از دسترسی اختصاصی 30 روزه کاربران گوشی گلکسی نوت 9 به این بازی داده است.

این گوشی قرار است در تاریخ 9 اوت در مراسمی معرفی شود و همچنین در تاریخ 24 اوت نیز به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد. Fortnite اما قرار است در تاریخ 23 سپتامبر برای تمامی گوشی‌های اندرویدی منتشر شود. هکرها حتی لیست گوشی‌هایی که توانایی پشتیبانی و اجرای Fortnite را داشته باشند را نیز منتشر کرده است و در این میان نام‌هایی از برندهای مشهور همانند سامسونگ، گوگل، هواوی و LG دیده می‌شود.

Epic Games هنوز این خبر و شایعات را تائید نکرده است اما از آنجا که تمامی اطلاعات از خود وب‌سایت بازی برداشته‌شده است، کاملاً واقعی به نظر می‌رسند. سامسونگ هفته آینده کهکشانی جدید خود، گلکسی نوت 9 را معرفی خواهد کرد و احتمالاً باید تا آن زمان برای دریافت اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم. بازی به دلیل ریز تراکنش‌ها در صورت انتشار در Google Play نیز برای کشور ایران در دسترس نخواهد بود.

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.