Xbox Live Gold
یحیی رحیمی

بازی‌های رایگان ماه اوت سرویس Xbox Live Gold معرفی شد: بهترین در ماه‌های اخیر

یحیی رحیمی 8 مرداد 1397 بدون دیدگاه
509 بازدید

بازی‌های رایگان ماه اوت سرویس Xbox Live Gold معرفی شدند و این ماه شاهد بازی‌های جذابی هستیم که به گفته خود مایکروسافت، بیش از 119 دلار ارزش مادی دارند. لیست بازی‌ها شامل Forza Horizon 2، For Honor و Dead Space 3 می‌شوند. بزرگ‌ترین بازی در این میان Forza Horizon 2 است که برای تمام ماه در دسترس خواهد بود اما بازی‌های دیگر تنها برای مدت‌زمانی کوتاهی در دسترس هستند.

For Honor از اواسط ماه اوت تا اواسط ماه سپتامبر در دسترس خواهد بود و همچنین Dead Space 3 نیز از اول اوت تا پانزدهم. بازی دیگر این مجموعه اما Epic Micky 2: The Power of Two است که از وسط ماه اوت تا آخر ماه برای دانلود در دسترس کاربران این سرویس خواهد بود. Epic Mickey 2: The Power of Two آن شور و هیجان نسخه Wii را ندارد.

همچنین Dead Space 3 نیز به‌طور جهانی به‌عنوان بدترین نسخه سه‌گانه Dead Space شناخته می‌شود. البته این دو بازی برای کنسول Xbox 360 در دسترس خواهند بود و زیاد هم عناوین جذابی به نظر نمی‌رسند. موضوع برای کاربران Xbox One فرق دارد و واقعاً این دو بازی معرفی‌شده فوق‌العاده هستند. Forza Horizon 2 و For Honor هر دو از بهترین‌های موجود هستند و ماه فوق‌العاده‌ای پیش روی کاربران این سرویس است.

مانند همیشه نیز بازی‌های مخصوص Xbox 360 برای کاربران Xbox One نیز در دسترس دانلود خواهند بود. در زیر می‌توانید لیست کامل بازی‌های ماه اوت Xbox Live Gold را مشاهده کنید.

Games with Gold for August Lineup:
Forza Horizon 2 – August 1-31
For Honor – August 16-September 15
Dead Space 3 – August 1-15
Epic Mickey 2: The Power of Two – August 16-31

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.