دانلود بازی FlatOut Ultimate Carnage Collectors Edition برای PC
دانلود بازی FlatOut Ultimate Carnage Collectors Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی FlatOut Ultimate Carnage Collectors Edition برای PC

پارسی گیم 9 فروردین 1403 بدون دیدگاه
2,177 بازدید

دانلود بازی FlatOut Ultimate Carnage Collectors Edition برای کامپیوتر

بازی FlatOut Ultimate Carnage یک اثر مسابقه‌ای هیجان‌انگیز است که این ژانر را با اکشن پرسرعت و محیط‌های تخریب‌پذیر خود به اوج می‌رساند. این بازی توسط Bugbear Entertainment توسعه یافته و توسط Empire Interactive منتشر شده است. این نسخه سومین قسمت از سری FlatOut است که در سال 2007 منتشر شد. حال پس از موفقیت‌های بسیار در طول سال‌ها، شاهد عرضه یک نسخه بهبود یافته و قدرتمندتر به نام FlatOut Ultimate Carnage Collectors Edition هستیم. این نسخه ویژگی‌های فراوان در طول سال‌ها را جمع کرده و در یک پکیج هیجان انگیز به گیمرهای جدید و قدیمی ارائه می‌کند.

در هسته خود، FlatOut Ultimate Carnage در مورد مسابقه سریع و اکشن به کمک وسایل نقلیه است. بازیکنان در حالت‌های مختلف مسابقه، از جمله مسابقات سنتی، تایم تریل و دربی‌های تخریب به رقابت می‌پردازند. هر مسابقه پر از اکشن‌های شدید است. رقبا در هر نبرد برای کسب رتبه برتر می‌جنگند و در عین حال از موانع اجتناب کرده و حریفان خود را نابود می‌کنند. یکی از ویژگی‌های برجسته FlatOut Ultimate Carnage موتور فیزیک پیشرفته آن است که دینامیک و تخریب واقعی خودرو را شبیه سازی می‌کند. خودروها می‌توانند آسیب ناشی از برخورد و خطرات محیطی را متحمل شوند که بر عملکرد آنها تأثیر می‌گذارد.

این بازی دارای مجموعه‌ای متنوع از مسیرهای موجود در محیط‌های شهری، روستایی و صنعتی است. هر مسیر به دقت با گوشه‌های تیز، پرش‌های جسورانه و عناصر تخریب پذیر طراحی شده است که یک لایه استراتژی اضافی به گیم پلی اضافه می‌کند. از خیابان‌های شلوغ شهر گرفته تا جاده‌های پرپیچ و خم حومه شهر، هیچ کمبودی در مناظر هیجان انگیز برای تسخیر وجود ندارد. بازیکنان می‌توانند وسایل نقلیه خود را مطابق با سبک رانندگی و ترجیحات خود سفارشی کنند. از انتخاب مدل‌های مختلف خودرو تا تنظیم دقیق ویژگی‌های عملکرد مانند سرعت، شتاب و هندلینگ، گزینه‌های زیادی برای شخصی سازی ماشین وجود دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های FlatOut 2 و FlatOut 4 Total Insanity را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی FlatOut Ultimate Carnage Collectors Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Supported OS: Windows 10 / 11
Processor: 2.2GHz
Memory: 2GB or higher
Graphics: DirectX 9.0c

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Ready for the aggressive, adrenaline-filled ride that leaves you breathless? FlatOut: Ultimate Carnage Collector’s Edition is all about destructive action. With carnage modes like the Deathmatch derby, Carnage Race and Head-on races are pure wreck-filled, adrenaline-pumping rides of maximum mayhem. Catapult your ragdoll character right through the windshield, into rings of fire, bowling pins, basketball nets and more hilarious and crazy mini-games!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.