دانلود بازی FlatOut 2 برای PC
دانلود بازی FlatOut 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی FlatOut 2 برای PC

پارسی گیم 30 دی 1401 بدون دیدگاه
9,457 بازدید

دانلود بازی FlatOut 2 برای کامپیوتر

ایده‌های خلاقانه چیزهایی است که ژانرهای تکراری را سرپا نگه داشته و از خسته کننده شدنشان جلوگیری کرده است. یکی از این موارد، قابلیت تخریب و مبارزه به وسیله ماشین‌ها در یک بازی مسابقه‌ای است. این قابلیت که آن را به بهترین شکل ممکن در آثاری مانند Destruction Derby و Burnout مشاهده کردیم، در فرنچایز کمتر شناخته شده، ولی جذابی به نام FlatOut نیز به کار گرفته شده و جواب پس داده است. بازی دوم این سری با نام FlatOut 2 در سال 2006، سروصدای زیادی به پا کرد.

خودروهای درون FlatOut 2 نسبت به بازی‌های قبلی این سری جزئیات بیشتری دارند و از جدیدترین فناوری‌های روشنایی و سایه‌های پویا و آسیب‌دیدگی و فیزیک بسیار پیشرفته‌تر استفاده می‌کنند که در آن هر خودرو از حداکثر 40 قطعه قابل تخریب مجزا ساخته شده است. بخش تک نفره از 11 ماشین دیگر با هوش مصنوعی در هر مسابقه پشتیبانی می‌کند. گرافیک بازی نیز به شدت شاهد پیشرفت بوده و به استانداردهای نسل هفتم نزدیک‌تر است. جلوه‌های بصری این بازی تمام چشم‌ها را خیره خواهد کرد.

تخریب پذیری چیزی است که سازندگان FlatOut 2 سعی داشتند با بزرگ جلوه دادن آن بازی خود را بفروشند. تقریباً هر چیزی که در این بازی مشاهده می‌کنید قابل تخریب بوده و ماشین شما نیز از این موضوع در امان نیست. نبردهای هیجان انگیز خودروها در زمین‌های متنوع باعث خلق جالب‌ترین لحظات درون یک بازی مسابقه‌ای شده و ما نیز به شدت از ای موضوع خوشحالیم. اگر به دنبال یکی از نفس گیرترین و خاص‌ترین بازی های ماشینی درون بازار هستید، تجربه FlatOut 2 را از دست ندهید.

بازی FlatOut 2 عنوانی در سبک ماشین سواری و اکشن است. شما توانایی انتخاب میان کلی خودروی مختلف و قابل شخصی سازی را دارید که پس از ورود به میدان مسابقه، باید با سایر خودروها درگیر شده و آن‌ها را از میدان نبرد خارج کنند. اگر به دنبال یک بازی ماشینی متفاوت از دیگر عنوانی می‌گردید، FlatOut 2 گزینه بسیار مناسبی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wreckfest Complete Edition و FlatOut 4 Total Insanity را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی FlatOut 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/2000 XP SP2 / 2000 SP4
Processor: 2.0 GHz Pentium® 4 or AMD® 2000+
Memory: 256 MB
Graphics: 64MB video card (nVidia Geforce FX 5/6/7 series, ATI Radeon 9600 Pro/XT)
Hard Drive: 3.5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

But you might want to cause a few. In these high-speed races, the more damage you inflict, the better. The ultimate in turbo-charged cars and the craziest competitor drivers are waiting to test your best destructive streak. Responsible drivers need not apply.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.