بازی Marvel Rivals مارول رایولز
یحیی رحیمی

شوتر تیمی رایگان Marvel Rivals مشابه اورواچ معرفی شد

یحیی رحیمی 9 فروردین 1403 بدون دیدگاه
233 بازدید

شرکت NetEase Games از بازی رایگان و تیمی Marvel Rivals برای کامپیوتر رونمایی کرد. این شوتر تیمی سوم شخص با روندی مشابه اورواچ 2 برای سیستم‌های گیمینگ طراحی شده و از طریق استیم و اپیک گیمز استور قابل دانلود خواهد بود. تست آلفا یا نسخه آزمایشی اولیه در ماه مه میلادی منتشر می‌شود و ثبت‌نام برای دریافت بازی در وب‌سایت رسمی آغاز شده است.

شرکت NetEase نوشته که بازی مارول راویلز به همت تیمی باتجربه ساخته شده که اعضای آن قبلاً روی مجموعه کالاف دیوتی و بتلفیلد کار کرده‌اند. استفن وو، تولیدکننده بازی در مورد این اثر آنلاین رایگان گفت: «فوق‌العاده خوشحالیم که می‌توانیم Marvel Rivals را برای بازی‌کنان سراسر جهان منتشر کنیم. ما همیشه عاشق جهان مارول و کاراکترهایش بوده‌ایم و فوق‌العاده برای توسعه این اثر هیجان داریم. این بازی‌ای است که می‌خواستیم بازی و خوش‌شانسیم که تیم و فرصت ساخت آن را پیدا کرده‌ایم.»

معاون ارشد استودیو در ادامه افزود:‌ «از همکاری با مارول برای ارائه یک تجربه سرعتی، مهیج و گروهی شامل ابرقهرمان‌های محبوب هیجان‌زده‌ایم. همکاری با مارول گیمز به تعهد ما برای ایجاد تیم‌های توسعه بازی در حد جهانی و ارائه تجربه‌های کاملاً جدید ادامه می‌‌دهد.» معاون ارشد مارول گیمز نیز از پروژه جدید تعریف کرد و آن را یکی از جاه‌طلبانه‌ترین آثار در حال ساخت نام برد. تیم مارول نیز روح و قلب خود را فدای این پروژه کرده و آنها از کار با NetEase برای خلق یک شوتر هیرو محور رقابتی رضایت دارند.

بازی Marvel Rivals مارول رایولزجزئیات بازی رایگان Marvel Rivals

بازی مارول رایولز دو تیم از ابرقهرمان‌های مختلف را جلوی همدیگر قرار می‌دهد. با یک شوتر سوم شخص روبه‌رو هستیم که هر شخصیت دارای قدرت مخصوص است و پیروزی با همکاری اعضای گروه به دست می‌آید. پیش‌زمینه داستانی جذابی برای بازی طراحی شده است و دیکتاتور این جهان به نام دکتر دووم (Doctor Doom)، جهان‌های مختلفی را با هم ادغام کرده و می‌خواهد همه‌چیز را به نابودی بکشاند. ابرقهرمان و ابرشرورها باید با هم بر سر قدرت بجنگند. این بازی ویلن‌ها و هیروهای مارول را با هم ترکیب کرده و عنوان متفاوتی را تجربه خواهیم کرد.

گیم پلی بازی Marvel Rivals به‌صورت 6v6 طراحی شده است. دو تیم شش نفره با همدیگر مبارزه می‌کنند و باید از محیط و ابزارهای مختلف به نفع خود استفاده کنند. قدرت‌های هر ابرقهرمان در روند بازی تأثیر می‌گذارد و برای نمونه می‌توانید با قدرت هالک، دشمنان را لت و پار کنید یا از زره آیرون من برای تحمل ضربات و نفوذ به منطقه دشمن استفاده کنید.

محیط بازی نیز قابل‌تخریب است و چندین نقشه مختلف هم طراحی شده است که باید با استراتژیک و تاکتیک مناسب و استفاده از ویژگی‌های محیط به پیروزی دست پیدا کرد. مارول رایولز به‌طور مرتب آپدیت خواهد شد و با توجه به رایگان بودن، رقیب بزرگی برای بازی اورواچ و ولورانت به حساب می‌آید. منتظر انتشار نسخه نهایی در طی ماه‌های آتی باشید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.