فیلم The Sims سیمز مارگو رابی
آیدا امشاسفند

فیلم سینمایی The Sims با بازیگری مارگو رابی در حال ساخت است

آیدا امشاسفند 3 فروردین 1403 بدون دیدگاه
107 بازدید

به نظر می‌رسد در فیلم سینمایی The Sims که توسط کارگردان سریال Loki کارگردانی می‌شود، مارگو رابی نقش مهمی را بر عهده دارد. سیمز (The Sims) یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین فرانچایز‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی بوده که اولین نسخه آن در سال 2000 توسط استودیو ماکسیس (Maxis) توسعه یافته و به دست الکترونیک آرتز (Electronic Arts) منتشر شد. این سری یک شبیه‌ساز زندگی اجتماعی بوده که در آن بازیکنان می‌توانند شخصیت مجازی خود را (که سیمز نامیده می‌شوند) در بازی ساخته و زندگی روزمره شان را کنترل کند. شما در این بازی وظیفه دارید سیمز خود را زنده و راضی نگه داشته و خانه‌شان را به خوبی مجهز کنید.

فرانچایز The Sims یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های صنعت بوده که تا به امروز چهار نسخه متفاوت را دریافت کرده است. حال در خبری جدید که از رسانه The Insider منتشر شده، استودیو شخصی مارگو رابی که LuckyChap نام دارد، پروژه ساخت فیلم سینمایی The Sims را در دست گرفته و به نظر می‌رسد خود مارگو رابی هم در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد. یکی دیگر از اخبار منتشر شده از این پروژه، کارگردانی فیلم به دست کیت هرون (Kate Herron) بوده که در سریال لوکی مسئولیت کارگردانی را بر عهده داشت و قرار است سکان فصل دوم The Last of Us را بر عهده بگیرد.

فیلم The Sims سیمز مارگو رابیفیلم سیمز با بازیگری ستاره باربی

شاید برایتان جالب باشد بدانید کمپانی فاکس قرن بیستم در سال 2007 پروژه ساخت فیلم سینمایی The Sims را در دست داشته، اما پیشرفت پروژه با خریده شدن فاکس توسط دیزنی به دست فراموشی سپرده شده بود.در این پروژه برایان لینچ و جان دیویس به ترتیب وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده داشتند اما در سال 2019 ساخت اقتباس کاملا از برنامه‌های دیزنی حذف شده بود. در ساخت جدیدترین اقتباس، خود کمپانی الکترونیک آرتز نقش تهیه کننده را بر عهده خواهد داشت و بر صحت اقتباس نظارت خواهد داشت.

در حالی که هنوز معلوم نیست فیلم باربی چگونه پیش خواهد رفت، مارگو در مصاحبه‌ای نظرات خود را در مورد ادامه باربی اعلام کرد:«باربی قرار نبود یه سه‌گانه باشه و به نظرم خیلی عجیبه که همه ادامه می‌خوان. گرتا (گرتا گروینگ،‌ کارگردان باربی) این‌طوری کار نمی‌کنه. وقتی یه فیلمی می‌سازه تمام وجودشو میزاره روی همون یه فیلم و نمی‌تونه دیگه فیلمی از همون رو به تصویر بکشه چون هرچی داشته سر فیلم اول خالی کرده. به جای اینکه یه دنباله بسازیم، می‌تونیم یه فیلم اورجینال دیگه راه بندازیم که بتونه از پس خودش بربیاد. اون به نظر من بهتره.»

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.