دانلود بازی Tamarak Trail برای PC
دانلود بازی Tamarak Trail برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tamarak Trail برای PC

پارسی گیم 29 اسفند 1402 بدون دیدگاه
727 بازدید

دانلود بازی Tamarak Trail برای کامپیوتر

بازی جذاب و خارق‌العاده Tamarak Trail برداشتی منحصربه‌فرد از ژانر کارت بازی بوده که طی سال‌های اخیر به شهرتی باورنکردنی رسیده است. این بازی به جای استفاده از کارت‌های سنتی، مکانیک جدیدی را با جایگزین کردن آنها با تاس معرفی می‌کند. این رویکرد جدید با هدف متمایز ساختن خود در یک بازار شلوغ از بازی های کارتی و استراتژیک، به بازیکنان ترکیبی هیجان‌انگیز از استراتژی و شانس را ارائه می‌کند و آنها در سفری خطرناک در امتداد مسیر Tamarak حرکت می‌کنند. این بازی عجب و متفاوت به واسطه سبک گرافیکی زیبا و نقاشی شده‌اش، موفق می‌شود تا در میان سایر بازی های کارتی مقداری بدرخشد.

در Tamarak Trail، بازیکنان به یک جفت تاس مرگبار مسلح می‌شوند که هر سمتش نشان دهنده قدرت متفاوتی برای کمک به مبارزه با موجودات هیولایی در اعماق دنیای خطرناک است. این مبارزه به صورت نوبتی انجام می‌شود و تاس‌ها اقدامات موجود مانند حملات اولیه، مانورهای دفاعی، اثرات آسیب مداوم مانند خونریزی و تاکتیک‌های فرار را تعیین می‌کنند. بازیکنان باید استقامت خود را به دقت مدیریت کنند که هم توانایی‌های آنها را تقویت می‌کند و هم به عنوان یک منبع حیاتی برای بقا عمل می‌کند. بازی Tamarak Trail یک تجربه گیم‌پلی منحصربه‌فرد و جذاب را با مکانیک‌های تاس ریختن نوآورانه و عمق استراتژیک ارائه می‌دهد.

چیزی که Tamarak Trail را متمایز می‌کند، مکانیک تاس ریختن پویای آن است. برخی از قدرت‌ها تنها زمانی فعال می‌شوند که تاس‌ها عمداً به روی یکدیگر ریخته شوند و عنصری از مهارت و استراتژی را به بازی اضافه می‌کنند. علاوه بر این، این بازی غیرقابل‌پیش‌بینی بودن تاس‌های ریخته‌شده را در بر می‌گیرد و مکانیزم‌هایی را ارائه می‌کند که در آن پرش تاس ها ممکن است منجر به نتایج غیرمنتظره شود و لایه‌ای از چالش و هیجان را اضافه کند. پس از رویارویی‌های جنگی موفق، بازیکنان با انتخاب سه چهره جدید پاداش دریافت می‌کنند که امکان کسب کارت‌های متناسب با سبک بازی مورد علاقه‌شان را در این اثر بی نظیر فراهم می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Rising Lords و Deliverance and Reign را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tamarak Trail برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 10, 11
Processor: 3.0 GHz Quad Core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 with 3GB of video RAM or Radeon RX 580 with 4GB of video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 10, 11
Processor: 3.6 GHz Quad Core CPU
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce RTX or Radeon RX5600 or above
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In this deck-building roguelike, you’ll use a customizable dice set as you battle through randomly generated trails – full of loot, mysteries, and danger to protect inhabitants from the evil that has corrupted the trail. As a member of the Sturgeon Lodge: a secret society tasked with defeating a malevolent presence that has corrupted Tamarak Trail, it is your job to bring peace to all inhabitants. Choose from a myriad of dice sides to create powerful synergies and manipulate the battlefield. Chain re-rolling and turning abilities to achieve unimaginable power!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.